شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مرکز لرزه نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران از وقوع دو زلزله بالای سه ریشتری در شهرهای اهرم و شنبه از توابع شهرستان های تنگستان و دشتی بوشهر خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر و بر اساس اعلام مرکز لرزه نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران زمین لرزه ای به بزرگی 3.3 ریشتر ساعت 16 و 28 دقیقه و 20 ثانبه درعمق 20 کیلومتری زمین در شهر شنبه شهرستان دشتی ثبت شده است.\n\nهمچنین این مرکز زمین لرزه ای به بزرگی 3.1 ریشتر در ساعت 17 و 39 دقیقه و 10 ثانبه در عمق 18 کیلومتری زمین را در شهر اهرم مرکز شهرستان تنگستان ثبت کرده است.
کد خبر: ۱۰۵۹۵
جمعه ۱۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۸

فکرشهر: مرکز لرزه نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران از وقوع دو زلزله بالای سه ریشتری در شهرهای اهرم و شنبه از توابع شهرستان های تنگستان و دشتی بوشهر خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر و بر اساس اعلام مرکز لرزه نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران زمین لرزه ای به بزرگی 3.3 ریشتر ساعت 16 و 28 دقیقه و 20 ثانبه درعمق 20 کیلومتری زمین در شهر شنبه شهرستان دشتی ثبت شده است.

\n\n

همچنین این مرکز زمین لرزه ای به بزرگی 3.1 ریشتر در ساعت 17 و 39 دقیقه و 10 ثانبه در عمق 18 کیلومتری زمین را در شهر اهرم مرکز شهرستان تنگستان ثبت کرده است.

\n\n

کاظم مرادی مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر نیز در گفت وگو با ایرنا گفت: براساس اعلام فرمانداری شهرستان های یادشده این زمین لرزه ها خسارتی در پی نداشته است.

\n\n

شهرهای خورموج و اهرم مرکز شهرستان های دشتی و تنگستان به ترتیب در فاصله های 80 و 60کیلومتری جنوب بوشهر واقع شده اند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر