جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۶۰۱۰
چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۳:۵۴

فکرشهر: معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: با تلاش صورت گرفته بخش عمده پروژه‌ها از محل اعتبارات سیل سال گذشته دشتستان آماده افتتاح است.

به گزارش فکرشهر از مهر، محمدرضا شاملو صبح چهارشنبه در بازدید از پروژه‌های عمرانی بنیاد مسکن در دشتستان اظهار داشت: در راستای تکمیل پروژه‌های بنیاد مسکن در شهرستان دشتستان اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: امروز از پروژه‌های شهرستان دشتستان از محل اعتبارات حوادث سیل آذرماه سال ۱۳۹۹ بازدیدهایی را داشتیم که خوشبختانه از پیشرفت خوبی برخوردار بودند و بسیاری از آنها در آستانه افتتاح هستند.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با تقدیر از پیگیری‌های نماینده مردم دشتستان در مجلس، افزود: امیدواریم با تسریع در تکمیل این طرح‌ها شاهد بهره‌برداری از آن در آینده نزدیک باشیم.

وی با اشاره به احداث پل دو دهانه به طول ۵۰ متر و عرض هشت متر با اعتبار پنج میلیارد تومان در شهر برازجان خاطرنشان کرد: این پروژه ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و انتظار می‌رود از محل اعتبارات حوادث استان برای تکمیل تخصیص داده شود.

شاملو بیان کرد: دیوار حفاظتی به طول ۴۸۰ متر و ارتفاع ۱.۷ و پل سه دهانه با اعتبار دو میلیارد تومان در روستای قراول‌خانه از دیگر پروژه‌ها است که اکنون آماده بهره‌برداری است.

وی ادامه داد: دیوار حفاظتی به طول ۲۲۰ متر و ارتفاع ۳.۵ متر و پل یک دهانه به طول شش متر با اعتبار دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در روستای راهدار آماده بهره‌برداری است.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: دیوار حفاظتی به طول ۶۵۰ متر و ارتفاع شش متر با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان در شهر وحدتیه با پیشرفت ۸۰ درصد در حال اجرا است.

وی افزود: پل پنج دهانه روستای گلدشت به طول ۴۰ متر و عرض ۷.۵ متر با اعتبار دو میلیارد تومان اعتبار پروژه آماده بهره‌برداری است.

شاملو گفت: همه این پروژه‌ها از محل اعتبارات حوادث سیل آذرماه سال ۱۳۹۹ است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر