دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۶۰۴۰
چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۲

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، ۵۲ پروژه عمرانی و اقتصادی و خدماتی با اعتبار ۱۹۱ میلیارد تومان در شهرستان گناوه افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

به گزارش فکرشهر، محمد تقی صفری در گفتگو با خبرنگار مهر با تبریک دهه مبارک فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی اظهار داشت: در طول ۴۳ سال عمر پربرکت نظام مقدس اسلامی خدمات و دستاوردهای فراوانی در سراسر کشور از جمله در شهرستان گناوه انجام شده است و ایام الله دهه مبارک فجر فرصت مغتنمی برای بیان و تبیین این دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی است.

فرماندار گناوه افزود: امسال بیش از ۳۰۰ برنامه در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و عمرانی و اقتصادی برای گرامیداشت جشن بزرگ انقلاب در شهرستان گناوه تدارک دیده شده است که در طول ایام الله این دهه برگزار خواهد شد.

وی گفت: برنامه‌های دهه فجر شهرستان گناوه همزمان با سراسر کشور در ۱۲ بهمن ماه با نواخته شدن گلبانگ انقلاب در مدارس آغاز شد و رژه موتورسواری، تجدید میثاق با شهدا، دیدار با امام جمعه و دیدار با خانواده معظم شهدا از دیگر برنامه‌های بود.

فرماندار گناوه تصریح کرد: همزمان با دهه مبارک فجر ۵۲ پروژه عمرانی و اقتصادی و خدماتی با اعتبار ۱۹۱ میلیارد تومان در شهرستان گناوه افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد که از این تعداد ۳۴ پروژه افتتاحی و ۱۸ پروژه آغاز عملیات اجرایی خواهد بود.

وی افزود: از مجموع ۳۴ پروژه قابل افتتاح امسال در ایام الله دهه فجر در شهرستان، ۲۹ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۴۶ میلیارد تومان و ۵ پروژه اقتصادی با اعتبار ۸ میلیارد تومان خواهد بود.

صفری ادامه داد: ۱۸ پروژه آماده کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی نیز با اعتبار ۳۷ میلیارد تومان خواهد بود.

فرماندار گناوه با اشاره به سفر استاندار بوشهر به شهرستان گناوه در ایام دهه مبارک فجر گفت: در این سفر برنامه‌های مختلفی تدارک دیده شده است که مهمترین آنها شامل افتتاح جاده گناوه به بندر ریگ، افتتاح ۴۰ واحد مسکونی مددجویی، افتتاح پروژه پرورش ماهی در قفس، افتتاح اسکله تفریحی گردشگری گناوه و کلنگ زنی یک واحد تولیدی نوشیدنی سالم خواهد بود.

وی با اشاره قرار گرفتن شهرستان در وضعیت قرمز کرونایی تاکید کرد: برنامه دهه مبارک فجر شهرستان گناوه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و به صورت محدود در فضای باز برگزار خواهد شد و بیشتر به سمت فضای مجازی سوق داده می‌شود.

فرماندار گناوه از همه مردم شهرستان گناوه خواست تا به منظور پیشگیری از شیوع گسترده ویروس کرونا با توجه به وضعیت قرمز کرونایی شهرستان، نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اهتمام جدی داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر