پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۶۰۶۶
پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰

 فکرشهر:  رئیس کل دادگستری استان بوشهرگفت: رفع تصرف و قلع و قمع بنا در زمین‌های ملی و ساخت و سازهای غیر مجاز در زمین‌های کشاورزی به میزان ۱۴۰ هکتار در محدوده شهر اهرم مرکز شهرستان تنگستان از توابع این استان انجام شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، روابط عمومی دادگستری استان بوشهر روز پنج‌شنبه به نقل از علی جمادی افزود: این اقدام با دستور قضایی و حضور دادستان شهرستان تنگستان انجام شد و ارزش آن  بالغ بر ۱۹۳ میلیارد تومان  برآورد شده است.

وی اضافه کرد: از این مقدار زمین رفع تصرف شده ۱۰۱ هکتار از اراضی ملی در محدوده شهر اهرم بوشهر  بود که از تصرف اشخاص خارج وساخت و ساز های غیر مجاز نیز قلع و قمع و به دولت برگشت داده شد که ارزش برآورد شده این اقدام بالغ بر ۱۸۶ میلیارد تومان بوده است.

جمادی ادامه داد: در اقدام بعدی نیز ۲۱ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در زمین‌های کشاوری به میزان ۴۰۰ هزار مترمربع در محدوده شهر اهرم قلع و قمع و به وضع سابق برگشت داده شد که ارزش برآورد شده آن بیش از هفت میلیارد تومان بود و از کوچک شدن این زمین‌ها جلوگیری بعمل آمد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر بر حفظ حقوق بیت المال تاکید نمود و اظهار داشت: هرگونه ساخت وساز غیر مجاز علاوه بر اینکه قلع وقمع بنا را درپیش دارد، جرم و مرتکب قابل تعقیب و پی‌گیری است.

 
 

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر