پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۶۱۰۸
جمعه ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۷

فکرشهر: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از بارش پراکنده باران در استان خبر داد و گفت: از فردا دمای هوا در استان بوشهر روند کاهشی خواهد داشت.

به گزارش فکرشهر از مهر، پیام مساعدی اظهار داشت: از اواخر وقت امروز تا ظهر فردا با عبور یک سامانه بارشی از روی استان، وقوع بارش پراکنده باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد در برخی نقاط استان پیش بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: از روز شنبه تا روز سه شنبه آینده به سبب وزش باد نسبتاً شدید تا شدید شمال غربی سواحل و فراساحل استان به تناوب مواج و متلاطم خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود روز شنبه تا دوشنبه آینده دمای هوا به طور محسوسی کاهش یابد.

وی افزود: آسمان استان طی ساعات آینده صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد، افزایش ابر و در برخی نقاط بارش پراکنده باران گاهی رگبار پراکنده و رعدوبرق، در پاره‌ای نقاط مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی بیان کرد: جهت وزش باد متغیر غالباً جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۴ گاهی بیش از ۴۴ کیلومتر در ساعت و از ظهر فردا شمال غربی با سرعت ۱۶ تا ۴۸ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی افزود: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر، فردا ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی بیش از ۱۵۰ سانتیمتر و از ظهر به تدریج ۹۰ تا ۱۸۰ سانتیمتر خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر