چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۶۱۷۳
شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۲:۵۷

فکرشهر: بازرس کل استان بوشهر گفت: با دستور رئیس سازمان بازرسی مبنی بر ساماندهی انبارهای اموال تملیکی، پرونده محموله ۱۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق پس از ۲ سال تعیین تکلیف شد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی اداره کل بازرسی استان بوشهر، اسحاق شهبازی اعلام کرد: این محموله قاچاق شامل سه هزار کارتن قاشق و چنگال وارداتی است که در سال ۱۳۹۸ کشف شد و تاکنون در شعب تعزیرات حکومتی مطرح و منجر به صدور رای نشده بود  با دستور رئیس سازمان بازرسی کشور پایان یافت.

بازرس کل استان بوشهر اظهار کرد: امکان فروش این کالا با وجود اشغال فضای قابل توجه در انبارها، وجود نداشت که گزارش آن در سفر استانی به اطلاع رئیس سازمان بازرسی کل کشور رسید.

شهبازی گفت: نظر به دستور موکد رئیس سازمان بازرسی، بلافاصله پس از سفر استانی، سندهای مربوط اخذ و جلسه‌های حضوری برگزار شد و مکاتباتی با مدیرکل تعریزات استان بوشهر صورت گرفت.

وی با اشاره به تعیین تکلیف پرونده یاد شده افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته، حکم ضبط قطعی محموله به نفع دولت و جریمه صادر شد.

شهبازی اضافه کرد: یکی از موارد مورد تاکید رئیس سازمان بازرسی کل کشور در جریان سفر اخیر به استان بوشهر، تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارهای اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی بود که در این راستا پیگیری‌های موثری صورت گرفته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر