دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۶۲۳۳
يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸

فکرشهر: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی بوشهر همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی  گفت: با توجه به مزیت‌های اقلیمی، منطقه‌ای و صادراتی این استان در زمینه آبزیان، شرکت شهرک‌های صنعتی در راستای برنامه‌های توسعه‌ای اجرای پروژه توسعه خوشه آبزی پروری را آغاز می‌کند.

به گزارش فکرشهر به نقل ازروابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر، مهدی صفوی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشه کسب‌وکار به واحدهای کسب‌وکارمتمرکز در یک منطقه جغرافیائی که با همکاری و تکمیل فعالیت‌های یکدیگر، محصولات و یا خدمات مشابه و یا مشترکی را تولید و ارائه کرده و از چالش‌ها و فرصت‌های مشترکی نیز برخوردارند، اطلاق می‌شود.

وی افزود: تا کنون۱۳ خوشه در استان شناسایی شده که از این تعداد، پروژه توسعه خوشه صنعتی خرما و فرآوری آبزیان اجرا و به پایان رسیده است و هم اکنون پروژه توسعه سومین خوشه اولویت دار استان با نام خوشه آبزی پروری آغاز شده است و به مدت ۳ سال ادامه پیدا خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی  تصریح کرد: در مدت ۳ سال اجرای پروژه برنامه‌هایی جهت توسعه محصولات تولیدی آبزی پروری با همکاری ذینفعان خوشه و دستگاه‌های متولی و همکار با اهداف توسعه کمی و کیفی، ارتقای بهروری و کیفیت محصولات تولیدی و همچنین توسعه و تنوع بازارهای داخلی و خارجی در این خوشه اجرا خواهد شد.

وی در پایان بیان کرد: اجرای پروژه توسعه خوشه محصولات گلخانه‌ای با محوریت شهرستان دیر و سایر شهرستان‌های مجاور در اولویت بعدی خوشه‌های کسب و کار قرار دارد و هم اکنون در مرحله مطالعات امکان سنجی ازسوی مشاور است و از ابتدای سال آینده اجرایی خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر