جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۶۲۳۹
يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱

فکرشهر: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر افتتاح و عملیات اجرایی هفت پروژه برق رسانی با اعتبار ۲ هزار و ۴۰ میلیارد ریال روز یکشنبه در آیینی در استان بوشهر آغاز شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌‎ای فارس و بوشهر در این آیین گفت: از جمله پروژه‌های افتتاحی احداث پست سیار ۱۳۲ کیلو ولت جائینک به ظرفیت ۵۰ مگاولت آمپر با اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریال، توسعه ۳ بی ۱۳۲ در پست ۴۰۰ کنگان با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال و ورود و خروج خط ۱۳۲ کیلوولت عالیشهر- بندر رستمی در ایستگاه جائینک به اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال است.

یدالله حقیقی افزود: با توسعه ۳ بی در پست ۴۰۰ کنگان و هزینه ۱۵۰ میلیارد ریالی در دیسپاچینگ بوشهر رویت‌‏پذیری ایستگاه‌‎ها افزایش و خدمات مناسب طراحی شده از قبل در بالا بردن قابلیت اطمینان شبکه بخوبی محقق شده است.

وی ادامه داد: با پروژه‏‌های افتتاحی در شهرستان تنگستان به طور قاطع می‏‎‌توان گفت که نیاز مصرف بخش صنعت و مصرف‌کنندگان براحتی پوشش داده می‌‏شود و هیچ کمبودی در این شهرستان وجود نخواهد شد.

حقیقی اضافه کرد: در این راستا انتظار می‏‌رود منابع و اعتبارات موردنیاز شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر تامین شود تا برای احداث مابقی شبکه‌‎های موردنیاز اقدام کنند.

وی اظهار کرد: همچنین همزمان با دهه فجر پروژه مدار دوم خط ۱۳۲ کیلوولت (کنگان- بردخون)  با ۵۰ میلیارد ریال اعتبار و مرکز دیسپاچینگ فوق توزیع بوشهر با ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار مورد بهره‌‏برداری قرار گرفت.

حقیقی ادامه داد: علاوه براین عملیات احداث یک دستگاه پست ۶۶.۲۰ کیلوولت سیار در پست ماهینی بوشهر با اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریال و پروژه افزایش ظرفیت خط ۲۳۰ کیلوولت برازجان، برازجان۲- برازجان ۳ با اعتبار ۱۹۰ میلیارد ریال آغاز شد.

وی اظهار کرد: برای سرعت‎‌بخشی به اجرای ‌پروژه‎‌ها از تمامی مدیران و کارکنان ذیربط که در راستای تاکیدهای استاندار بوشهر اقدام‌‏های لازم را اجرایی کردند کمال قدردانی را داریم و امید است مردم در این ایام فرخنده سالروز پیروزی انقلاب شیرینی خدمات انجام شده را بخوبی احساس کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر