جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۶۳۳۶
دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۳:۲۲

فکرشهر: فرماندار بوشهر گفت: روند واکسیناسیون کرونا در بوشهر مطلوب است و نیاز است همه مردم جامعه هدف برای دریافت واکسن به مراکز تعیین‌شده مراجعه کنند.

به گزارش فکرشهر از مهر، صالح رحیمی صبح دوشنبه در بازدید از مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس و بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر اظهار داشت: تزریق واکسن به جامعه هدف تسریع یابد.

فرماندار بوشهر بابیان اینکه همه مردم قدردان خدمات و فعالیت شبانه‌روزی پزشکان، پرستاران و سایر مدافعان سلامت هستند افزود: در بررسی وضعیت حال بیماران بستری در بخش کرونایی مراکز درمانی یادشده، خوشبختانه همه اقدامات برای درمان بیماران ارائه می‌شود.

لزوم حضور شهروندان برای دریافت واکسن

جعفر پورکبگانی رئیس شورای شهر بوشهر نیز تأکید کرد: برخی برای دریافت واکسن کوتاهی می‌کنند که از کسانی که تاکنون واکسن نوبت اول یا دوم دریافت نکرده‌اند درخواست می‌شود برای دریافت واکسن کرونا تسریع کنند.

سرپرست مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر نیز اظهار داشت: در بحران کووید ۱۹ از ابتدا تاکنون مدافعان سلامت با تلاشی شبانه‌روزی جان‌فشانی و ازخودگذشتگی فراوانی داشتند که بدون شک مردم قدرشناس بوشهر هیچ‌گاه این خدمات ارزنده آنان را از یاد نخواهند برد.

دکتر اصغر بحرانی افزود: انتظار است مردم همچنان بیماری کرونا را جدی گرفته و از عادی انگاری برای رعایت پروتکل‌ها به‌طور جد اجتناب کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر