جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۶۳۹۵
سه‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۴

فکرشهر: همزمان با هشتمین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر در آیینی، درمانگاه تخصصی شهیدمطهری گناوه (تامین اجتماعی) به دستگاه رادیوگرافی فک و دندان دیجیتال " پانورکس " به ارزش ریالی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان مجهز شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، فرماندار گناوه در آیین راه‌اندازی این دستگاه گفت: انقلاب اسلامی، دستاوردها و نعمت‌های فراوانی برای کشور ایران به ارمغان داشته است که همه ما مسئولان وظیفه داریم آنها را به مردم بازگو کنیم.

محمدتقی صفری افزود: امنیت و سلامت دو نعمت بزرگی است که باید به آن توجه کرده و قدرشان را بدانیم.

وی اظهارداشت: زیرساخت های این شهرستان از جمله در حوزه سلامت باید فراتر از وضعیت کنونی باشد و در این زمینه باید نگاه بلندی داشته و گام‌های موثرتری برداریم.

فرماندار گناوه گفت: توسعه ساختمان و تامین پزشکان متخصص موردنیاز شهرستان در درمانگاه تامین اجتماعی در دستور کار قرار گیرد.

سرپرست درمانگاه تخصصی شهیدمطهری گناوه گفت: دستگاه رادیوگرافی فک و دندان این درمانگاه از قبل آنالوگ بود که اکنون ارتقا و به سطح دیجتیال رسیده  و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه خرید و نصب و راه اندازی  آن شده است.

امان الله صالحی افزود: بیماران این شهرستان برای انجام رادیوگرافی باکیفیت  مجبور بودند به شهرستان های همجوار نظیر برازجان و یا بهبهان استان خوزستان مراجعه می‌کردند که اکنون با نصب و راه اندازی دستگاه دیجیتال، مشکل آنها برطرف شده است.

وی اظهارکرد: با نصب این دستگاه، همشهریان با تصویربرداری با کیفیت  از دندان و فک خود، به دندانپزشک مراجعه می‌کنند.

صالحی یادآورشد: در کنار این دستگاه، سیستم "پکس"  نیز که دارای کیفیت بالا است نصب شده  و  نقش موثری در کاهش زمان انتظار مشاهده گرافیک دندان توسط پزشک و معطل نشدن بیمار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر