يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۶۵۰۲
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰

فکرشهر: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: نهضت ملی مسکن بزرگترین طرح عمرانی تاریخ کشور است از این لحاظ همه بخش های حکمرانی اقتصادی و حاکمیتی برای تحقق این مهم هم راستا شده اند.

به گزارش فکرشهر، ایمان اسلامیان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا در بوشهر افزود: با مدیریت وزارت و راه شهرسازی امیدواریم در قالب نهضت ملی مسکن که فرصت ثبت‌نام آن نیز تا پایان سال تمدید شده است تمام نیازهای مصرفی در بخش مسکن پوشش داده شود.

وی بیان کرد: برای تامین نیازهای رفاهی و بهبود سطح مسکن که برای طبقات و دهک‌های بالا و متوسط جامعه است، خود بازار آن را تنظیم می‌کند.

اسلامیان ادامه داد: در قسمت نیازهای مصرفی مسکن این مهم در قالب نهضت ملی مسکن پوشش خواهد داد و بخش زیادی از عطش بازار مسکن و سوداگری و سفته‌ بازی‌های وسیع انجام شده با اتمام نهضت ملی مسکن پایان خواهد یافت.

وی یادآور شد: تاکنون برای احداث ۲ میلیون واحد مسکونی تامین زمین صورت گرفته است که این اقدام مهم‌ترین رکن در اجرای نهضت ملی مسکن است.

اسلامیان اظهار کرد: در این نهضت تاکنون سه میلیون نفر نام نویسی کردند که در فرایند پایش افرادی که به دلایلی از جمله مالکان مسکن و یا استفاده کنندگان از طرح‌های دولتی مسکن، واجد شرایط نیستند حذف می‌شوند.

وی یادآور شد: پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن در برخی از استان‌ها مانند سمنان و قم قابل توجه بوده و در خود استان بوشهر نیز عملیات اجرایی یکهزار واحد آغاز شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر