شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل ورزش و جوانان بوشهر از کسب 6 نشان طلای آسیا و جهان برای ورزشکاران بوشهری در سال گذشته خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، احمد بهروزیان‌فر ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان بوشهر 45 هزار و 609 ورزشکار سازمان یافته دارد که 30 هزار و 468 نفر آنان مرد و 15 هزار و 141 نفر نیز ورزشکار زن هستند.
کد خبر: ۱۰۶۶۰
دوشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۳

فکرشهر: مدیرکل ورزش و جوانان بوشهر از کسب 6 نشان طلای آسیا و جهان برای ورزشکاران بوشهری در سال گذشته خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، احمد بهروزیان‌فر ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان بوشهر 45 هزار و 609 ورزشکار سازمان یافته دارد که 30 هزار و 468 نفر آنان مرد و 15 هزار و 141 نفر نیز ورزشکار زن هستند.

\n\n

وی بیان کرد: سرانه ورزشی بوشهر 91 صدم متر مربع و تعداد هیئت‌های ورزشی استان بوشهر 42 هیئت است.در سال گذشته ورزشکاران بوشهری در مسابقات آسیایی 3 مدال طلا و دو نقره و در مسابقات بین‌المللی نیز 4 مدال طلا، یک نقره و دو برنز شده‌اند. ورزشکاران بوشهری در مسابقات جهانی 3 طلا و شش نقره و 4 برنز و در مسابقات آسیایی اینچئون یک نقره و در مسابقات پاراآسیایی نیز 4 مدال طلا، 5 نقره و سه برنز کسب کردند.

\n\n

به نوشته ی فارس، وی ادامه داد: موفقیت‌های ورزشکاران بوشهری در مسابقات کشوری هم بسیار ارزشمند بود به طوری که در مسابقات کشوری نیز 290 مدال رنگارنگ کسب کردند. همچنین 34 ورزشکار مرد و 10 ورزشکار زن بوشهری عضو تیم‌های مختلف ملی هستند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر