پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۶۸۴۳
دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳

فکرشهر: نماینده مردم دشتستان در مجلس گفت:خرما در برخی کشور‌های اطراف ما ۵۰ برابر قیمتی است که نخل‌دار ما آن را فروخته است. مسیری را برای بهبود بازار خرما شروع کرده‌ام که امیدوارم به نتیجه برسد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، ابراهیم رضایی در مراسم گشایش دفتر نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسیری را شروع کرده‌ام و امیدوارم در دوره مسئولیتم بتوانم آن را به نتیجه برسانم. این اقدام‌ها باعث می‌شود تا زمینه برای شکوفایی اقتصاد نخل و خرما فراهم شود.

او افزود: مشکلاتی که در حوزه خرما داریم، نتیجه ضعف ما مسئولان است و باید از ظرفیت‌های همسایگان به خوبی استفاده کنیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی همچنین بیان کرد: نباید فقط شب انتخابات سراغ مردم برویم. وظیفه داریم که همیشه در دسترس مردم باشیم و یکی از راهکار‌های مناسب ایجاد دفتر در بخش‌ها است.

رضایی گفت: این دفترها محلی برای گره‌گشایی از مشکلات مردم خواهد بود و راه‌اندازی دفتر در بخش‌های ارم، آبپخش و شبانکاره را نیز در دستور کار داریم.

او با اشاره به اینکه بخش سعدآباد با مشکلات فراوانی از جمله مسئله راه روبه‌رو است، ادامه داد: اگر زیرساخت‌های ارتباطی سعدآباد تقویت شود زمینه توسعه اقتصادی این شهرستان فراهم می‌شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از راهداری برای آغاز عملیات اجرایی تعریض مسیر وحدتیه - سعدآباد، گفت: راجع به تعریض و اصلاح به مسیر «سعدآباد - نظرآقا - برازجان» با وزیر راه و شهرسازی صحبت کردم تا این مسیر اصلاح شود. قطعه جتوط - درودگاه نیز از دیگر مسیر‌هایی است که اعتباری برای بهسازی و تعریض آن در نظر گرفته شده است.

رضایی بر توسعه امکانات درمانی در سعدآباد تاکید کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر