جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: مشکلات کمبود پزشک در مراکز درمانی استان بوشهر رفع شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، علیرضا رئیسی ظهر سه‌شنبه در مراسم تکریم و معارفه معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت:  تلاش‌های بسیار خوبی به منظور توسعه سلامت در استان بوشهر صورت گرفته است و تلاش می‌شود که عدالت دسترسی مردم به سلامت محقق شود.\n\nوی با اشاره به اهمیت بسیار بالای راه‌اندازی کلینیک‌های تخصصی ویژه در استان بوشهر، افزود: سال گذشته شاهد افزایش پزشکان متخصص در نقاط مختلف استان بودیم که توانست بسیاری از مشکلات این بخش را کاهش دهد.
کد خبر: ۱۰۶۸۸
سه‌شنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۴

فکرشهر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: مشکلات کمبود پزشک در مراکز درمانی استان بوشهر رفع شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، علیرضا رئیسی ظهر سه‌شنبه در مراسم تکریم و معارفه معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت:  تلاش‌های بسیار خوبی به منظور توسعه سلامت در استان بوشهر صورت گرفته است و تلاش می‌شود که عدالت دسترسی مردم به سلامت محقق شود.

\n\n

وی با اشاره به اهمیت بسیار بالای راه‌اندازی کلینیک‌های تخصصی ویژه در استان بوشهر، افزود: سال گذشته شاهد افزایش پزشکان متخصص در نقاط مختلف استان بودیم که توانست بسیاری از مشکلات این بخش را کاهش دهد.

\n\n

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر یکی از مهم ترین موضوعات طرح تحول سلامت را اصلاح تعرفه‌های خدمات درمانی عنوان کرد و ادامه داد: دکتر هاشمی وزیر بهداشت این موضوع را به صورت جدی دنبال کرد و شاهد اصلاح تعرفه‌ها بودیم که سپس اجرایی شد.

\n\n

وی ارائه خدمات مناسب در بخش سلامت را به عنوان یک هدف بسیار مهم عنوان کرد و افزود: در این مسیر با همدلی و همکاری نظام‌پزشکی، سازمان‌های بیمه‌گر از همه ظرفیت‌ها برای ارائه خدمات مناسب به مردم استفاده می‌کنیم.

\n\n

برخورد جدی با پرداخت خارج تعرفه درمانی

\n\n

رئیسی از برخورد جدی با پرداخت خارج تعرفه «زیر میزی» در مراکز درمانی استان بوشهر خبر داد و بیان داشت: نظارت را به صورت جدی در دستور کار داریم و از پرداخت‌های خارج از تعرفه به صورت جدی جلوگیری خواهیم کرد.

\n\n

وی به تلاش‌های صورت گرفته برای رفع مشکلات استان بوشهر در زمینه پزشک عمومی اشاره کرد و ادامه داد: سال گذشته ۱۳۵ پزشک عمومی در استان کم داشتیم و تنها ۹۰ پزشک در استان حضور داشت و بسیاری از مراکز بهداشتی و درمانی فاقد پزشک بود.

\n\n

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از رفع این مشکلات در قالب اجرای طرح تحول سلامت خبر داد و گفت: پزشک در همه مراکز درمانی استان مستقر شد و شاهد استاندارد شدن مراکز درمانی استان از نظر تعداد پزشک بودیم.

\n\n

وی در بخش دیگری از سخنان خود از تلاش برای اجرای برنامه‌های پیشگیری از جمله برای بیماری‌های غیر واگیر، دیابت و سرطان خبر داد و افزود: در سطح استان در زمینه ارائه خدمات تخصصی سرپایی وضعیت خوبی را شاهد هستیم.

\n\n

به نوشته ی مهر، در این آئین ضمن تقدیر از تلاش‌های دکتر سعید کشمیری، دکتر سید سجاد اقبالی به عنوان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر معرفی شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر