دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۷۰۶۸
جمعه ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶

فکرشهر: فرماندار تنگستان استان بوشهر گفت: تنگستان درحوزه مقاوم سازی و ساخت مسکن روستایی با ۸۶ درصد انعقاد قرار داد در  استان رتبه نخست را کسب کرده است.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، احمد لطفی در نشست طرح ملی مسکن شهرستان تنگستان افزود: ۳۵۰ نفر از ثبت نام کنندگان در نهضت ملی جهش تولید مسکن در این شهرستان پس از احراز و پالایش واجدان شرایط شناخته شدند.

وی اضافه کرد: با توجه به ثبت انجام شده از سوی مردم برای ساخت مسکن ملی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرستان تنگستان همکاری و همراهی لازم را با متقاضیان ساخت مسکن نهضت ملی جهش تولید داشته باشند.

فرماندار تنگستان ادامه داد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این شهرستان هر ۲ هفته یک بار گزارشی از روند ثبت نام، پیشرفت و کاراحداث نهضت مسکن ملی در هر سه شهر تنگستان به جلسه ارائه کند.

لطفی با اشاره به اینکه بیشترین ثبت نام‌های نهضت ملی جهش تولید مسکن درشهر اهرم است گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تنگستان با همکاری شهرداران شهرهای اهرم، آباد و دلوار نسبت به اطلاع رسانی لازم در زمینه آغاز عملیات اجرایی این نهضت در شهر اهرم داشته باشد.

وی افزود: نیاز است درباره تعیین تکلیف زمین طرح ملی مسکن درشهرآباد دفتربرنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری، شهرداری آباد، امور اراضی، منابع طبیعی، بنیاد مسکن و سایر دستگاهای ذیربط در این شهرستان ظرف یک هفته هر قدامی که لازم است، انجام شود.

فرماندار تنگستان افزود: در حوزه خود مالکی در ساخت منزل مسکونی بنیاد مسکن و راه و شهرسازی شهرستان با متقاضیان همکاری و همراهی لازم داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر