جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: سومین کلینیک تخصصی مددکاری اجتماعی و مشاوره استان بوشهر روز چهارشنبه در دشتستان افتتاح و آغاز به کار کرد.\n\nبه گزارش فکرشهر، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان در آئین افتتاح این کلینیک گفت: یکی از آسیب هایی که خانواده ها را مورد تهدید قرار داده موضوع طلاق و اعتیاد است.\n\nعادل دهدشتی بیان داشت: وجود تشکل های اجتماعی همچون کلینیک های تخصصی اجتماعی و مشاوره های خانوادگی تاثیر بسزایی در کاهش آسیب های اجتماعی و رفع مشکلات و معضلات اجتماعی در جامعه دارد.
کد خبر: ۱۰۷۲۱
چهارشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶

فکرشهر: سومین کلینیک تخصصی مددکاری اجتماعی و مشاوره استان بوشهر روز چهارشنبه در دشتستان افتتاح و آغاز به کار کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان در آئین افتتاح این کلینیک گفت: یکی از آسیب هایی که خانواده ها را مورد تهدید قرار داده موضوع طلاق و اعتیاد است.

\n\n

عادل دهدشتی بیان داشت: وجود تشکل های اجتماعی همچون کلینیک های تخصصی اجتماعی و مشاوره های خانوادگی تاثیر بسزایی در کاهش آسیب های اجتماعی و رفع مشکلات و معضلات اجتماعی در جامعه دارد.

\n\n

وی تصریح کرد: در سال گذشته در حوزه طلاق در این شهرستان نسبت به سال قبل از آن شاهد کاهش طلاق بودیم که این اتفاق به مدد وجود فعالیت های مددکاری و اجتماعی بهزستی و تشکل های مربوطه می باشد.

\n\n

دهدشتی بر برنامه ریزی درست و فراگیری آموزش های فنی و حرفه ای و مهارتی در توانمندسازی مددجویان تاکید کرد.

\n\n

رییس اداره بهزیستی دشتستان نیز گفت: مرکز تخصصی مددکاری تدبیر سومین کلینیک تخصصی در سطح استان بوشهر است که با هدف مددرسانی و مشاوره اجتماعی به افراد، شناخت استعدادها و ظرفیت های زنان سرپرست خانوار و کمک به آنها برای اشتغال وتوانمندسازی و خودکفایی فعالیت خود را آغاز کرده است.

\n\n

علیرضا هوشیار افزود: در حال حاضر شهرستان دشتستان با داشتن دو مرکز کلینیک تخصصی مددکاری اجتماعی دارای بیشترین مرکز تخصصی مددکاری اجتماعی در استان بوشهر است که در حال فعالیت هستند.

\n\n

به نوشته ی ایرنا، وی یادآورشد: این مرکز با استفاده از دانش و اصولی که برای بهزیستی و مددکاری با اولویت جامعه زنان ترسیم شده و ظرفیت های جامعه تلاش خواهد کرد به بازتوانی و توانمندسازی بانوان کمک کند.

\n\n

زهرا آذرنگ مسئول کلینیک مددکاری اجتماعی تدبیر در دشتستان نیز ضمن تشریح برنامه های مددکاری خواستار مشارکت مسئولین در اجرای طرح های توامند سازی، اشتغالزایی و فراگیری حرفه های فنی و حرفه ای و مهارتی به مددجویان تحت پوشش این کلینیک بویژه زنان مددجو و سرپرست خانوار شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر