شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار اقتصاد
کد خبر: ۱۰۷۴۲۴
چهارشنبه ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۳:۰۸

فکرشهر: فرمانده خاتم الانبیاء اظهار داشت: قرارگاه خاتم الانبیاء نفت خام را بابت مطالبات خود از دولت تحویل می‌گیرد.

به گزارش فکرشهر ایلنا، سید حسین هوش السادات در مراسم توزیع 200 هزار بسته معیشتی و تحویل 680 مسکن ویژه معلولیان سازمان بهزیستی اظهار داشت: قرارگاه خاتم الانبیاء  در کنار فعالیت‌های جهادی و عمرانی خود که باعث رفع نیازمندی‌های کشور در حوزه توسعه و عمران شده، به مسوولیت اجتماعی خود در راستای رفع محرومیت زدایی پایبند بوده است.

وی ادامه داد: توزیع بسته‌های معیشتی در ادامه اقدامات اجرای مسوولیت اجتماعی قرارگاه خاتم الانبیاء  بوده و از ابتدای سال این اقدامات انجام شده و امروز به مناسبت اعیاد رجب در آستانه روز پاسدار 200 هزار بسته معیشتی با استفاده از اقلام مرغوب نیازمندان توزیع می‌شود.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء تصریح کرد: در کنار این اقدام، کارگاه‌های اشتغالزایی هم ایجاد شده و همزمان با توزیع بسته‌های معیشتی، 38 هزار بسته لوازم التحریر هم بین نیازمندان توزیع می‌شود.

هوش السادات با اشاره به اقدامات قرارگاه خاتم الانبیاء برای تامین مسکن محرومان گفت: تا پایان سال تحویل 650 واحد مسکونی در سراسر کشور به خانواده‌های تحت حمایت بهزیستی تکمیل می‌شود و این واحدها در استان‌های محروم و کم برخوردار که سازمان بهزیستی مخاطب هدف آن را تعیین کرده تحول خواهد شد.

وی افزود: در راستای توصیه‌های رهبری برای امر ازدواج قرارگاه خاتم الانبیاء  نسبت به تامین جهیزیه زوج‌های جوان اقداماتی کردند گفت 500 بسته جهیزیه به اقلام با کیفیت برای زوج های جوان تهیه شده که این بسته ها به دست نیازمندان می‌رسد.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء گفت: بخشی از این بسته های حمایتی در شعاع 70 کیلومتری کارگاههای خاتم الانبیاء توزیع می شود چرا که نسبت به رفع محرومیت زدایی در مجاور فعالیت‌های عمرانی خود مسئولیت اجتماعی داریم اما بخش دیگری از طریق سپاه استانی توزیع خواهد شد.

وی در پاسخ به سوال ایلنا درباره نبود اقلام پروتئینی در بسته‌های معیشتی  گفت: توزیع بسته‌های پروتئینی به دلیل بعد مسافت کار سختی است و امکان فساد پذیری دارد و به همین دلیل بسته پروتئینی توزیع نمی‌شود.

هوش‌السادات به دیگر سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر تهاتر مطالبات قرارگاه خاتم الانبیاء از دولت با نفت خام گفت: قرارگاه خاتم الانبیاء نفت خام را بابت مطالبات خود از دولت تحویل می‌گیرد.

وی در پاسخ به سوال دیگر ایلنا درباره نحوه فروش نفت خانم از طریق قرارگاه خاتم الانبیاء ادامه داد: قرارگاه خاتم الانبیاء بخشی از نفت خام تهاتر شده را توسط سازمان‌های قانونی و دارای مجوز فروش، می‌تواند به فروش برساند و منابع حاصل از آن را صرف پرداخت بدهی به پیمانکاران کند و بخش دیگر از این نفت خام هم برای تکمیل پروژه ها استفاده می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر