جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۷۴۹۹
پنجشنبه ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۵:۴۷

فکرشهر:جلسه مخاطرات زیست محیطی برای برطرف کردن آلودگی لکه های نفتی  جزیره خارگ به ریاست صالح رحیمی فرماندار بوشهر و با حضور معاونین فرمانداری بوشهر، بخشدار ویژه خارگ، مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان بوشهر و مدیران نفتی در سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری بوشهر، در این جلسه ابتدا رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان به بررسی و ارائه گزارش پرداخت سپس فرماندار خواستار پاسخگویی هر یک از ارگان ها درخصوص وظایف محوله گردید و اظهار داشت: هر یک از دستگاه ها بایستی به خوبی تکالیف محوله را اجرا کرده و گزارش مربوطه را بصورت مرتب  ارائه کنند.

 موضوع مخاطرات زیست محیطی شهرستان از جمله معضلات مربوط به عدم مدیریت اصولی آلودگی های نفتی دریاها در بخش های مختلف از جمله آلودگی نفتی دریای جزیره خارگ و تبعات ناشی از آن ها که ممکن است در آینده ای نه چندان دور سلامت و بهداشت عموم مردم را تحت تأثیر قرار داده و تهدیدی برای محیط زیست محسوب شود، مورد بررسی قرار گرفت.

این جلسه پس از بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل مطرح شده و تصویب مواردی که به ارتقاء حفاظت از محیط زیست در سطح شهرستان کمک می کند و تاکید فرماندار به پاکسازی ساحل دریا از ظرفیت نیروهای مردمی و سمن ها و ادارات‌ مربوطه (محیط زیست، اداره بنادر،شرکت های نفتی) استفاده شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر