شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۷۵۳۴
جمعه ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶

فکرشهر: امام جمعه کنگان گفت: انتظار می‌رود مسئولان بنیاد مستضعفان با نگاه انقلابی و جهادی مشکلات املاک مردم شهرستان کنگان را به سرانجام برسانند و مردم را از برزخ بلاتکلیفی نجات دهند.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام محمود محمودی در جلسه بررسی مشکلات املاک مردم شهرستان کنگان با حضور معاون بنیاد مستضعفان کشور با تشکر از پیگیری‌های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و شورای اسلامی کنگان و نیز ارائه گزارش مبسوطی از مشکلات مردم با بنیاد مستضعفان اظهار داشت: انتظار می‌رود مسئولان بنیاد مستضعفان با نگاه انقلابی و جهادی این مسئله را به سرانجام و مردم را از برزخ بلاتکلیفی نجات دهند.

امام جمعه کنگان افزود: ساماندهی این مشکل که سال‌های طولانی مردم با آن گریبانگیر هستند می‌تواند موجب رضایتمندی مردم شود.

وی همچنین از مسئولان بنیاد خواست تا برای مشکل مددجویان و افراد نیازمند فاقد مسکن در کنگان اقداماتی انجام دهند. ‌

اجرای پروژه‌های عام المنفعه در کنگان

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار نیز گفت: نگاه ریاست بنیاد مستضعفان در کشور حل مشکلات مردم در قالب کار جهادی و انقلابی است.

غلامحسین زیبا اظهار امیدواری کرد: در قالب کارگروه تخصصی مشکلات مردم کنگان با بنیاد مستضعفان پس از سال‌های متمادی ساماندهی شود.

این مقام مسئول در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد: بنیاد مستضعفان در شهرستان کنگان پروژه‌های عام المنفعه طراحی و اجرا کند.

در جلسه رئیس شورای اسلامی شهر، شهرستان، مسئولین دفاتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و برخی از معتمدین نیز به بیان گزارشی از مشکلات مردم کنگان با بنیاد مستضعفان پرداخته و بر لزوم حل و ساماندهی مشکلات با نگاه و رویکرد اقدام و عمل تاکید کردند.

نظرات بینندگان
ابوذر
|
-
|
جمعه ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶
احسنت 
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر