پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
استاندار بوشهر در بازدید از واحدهای صنعتی منطقه ویژه اقتصادی:
کد خبر: ۱۰۷۵۴۳
جمعه ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۵

فکرشهر: احمد محمدی زاده استاندار بوشهر در ادامه بازدید و بررسی وضعیت شرکت های صنعتی و اقتصادی استان بوشهر از تعدادی از شرکتهای صنعتی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی بندر بوشهر بازدید کرد.

به گزارش فکرشهر  به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، استاندار بوشهر گفت: تلاش داریم با بازدیدهای مستمر از شرکت‌های تولیدی و صنعتی استان، مشکلات واحدها را شناسایی و در راستای بهبود وضعیت تولید و اشتغال این واحدها اقدام کنیم.

احمد محمدی زاده صبح جمعه در بازدید از شرکت‌های منطقه ویژه اقتصادی بوشهر اظهار داشت: توسعه سرمایه‌گذاری در استان بوشهر را به صورت ویژه در دستور کار داریم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های ویژه استان بوشهر در حوزه اشتغال و تولید خواستار رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در استان شد.

استاندار بوشهر با اشاره به ظرفیت‌های استان بوشهر در عرصه تولید و اشتغال به ویژه در صنایع مختلف گفت: منطقه ویژه اقتصادی بندر بوشهر نقش مهمی در رونق اقتصادی و اشتغال در استان بوشهر دارد.

وی افزود: در ادامه روند بررسی فعالیت شرکت‌های صنعتی امروز بازدیدهایی از چند شرکت مستقر در منطقه ویژه اقتصادی بندر بوشهر داشتیم تا ضمن بررسی شرایط موجود راهکارهایی برای رفع مشکلات واحدهای صنعتی و تسریع در تولید و اشتغال این واحدها شناسایی کنیم.

استاندار بوشهر در ادامه بازدید و بررسی وضعیت شرکت‌های صنعتی و اقتصادی استان بوشهر از شماره شرکت‌های صنعتی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی بندر بوشهر بازدید کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر