يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۷۵۴۹
جمعه ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۲:۵۴

فکرشهر: شهردار عسلویه از زیباسازی معابر و سواحل این شهر خبر داد و گفت: پیگیری و پرداخت بدهی به پیمانکاران در اولویت برنامه‌های شهرداری عسلویه قرار دارد.

به گزارش فکرشهر از مهر، مجید بیدخونی صبح جمعه در حاشیه آئین معارفه شهردار جدید عسلویه در جمع خبرنگاران گفت: یکی دیگر از برنامه‌های مهم ما درآمدزایی پایدار و احداث مجتمع‌های تجاری مسکونی و تفریحی است.

وی جذب سرمایه گذار و مشارکت در زمینه امور زیربنایی و اجرایی کردن ممیزی شهر و ایجاد بانک اطلاعاتی جامع شهری را از اولویت‌های شهرداری عسلویه ذکر کرد.

بیدخونی با بیان اینکه زیباسازی ورودی‌های شهر میادین و سواحل را با جدیت دنبال می‌کنیم تصریح کرد: احداث میدان میوه و تره بار و فعال کردن کمیته تخصیص اعتبار هم در دستور کار ویژه ما قرار دارد.

شهردار عسلویه گفت: پیگیری و پرداخت بدهی شهرداری به پیمانکاران در اولویت برنامه‌های شهرداری عسلویه قرار دارد.

وی فعال‌سازی کمیسیون‌های شهرداری و ایجاد جاده ساحلی با هدف رفع ترافیک شهری و پدافند غیر عامل را از دیگر اولویت‌های شهرداری عسلویه ذکر کرد.

بیدخونی بیان داشت: ایجاد پارکینگ طبقاتی در مرکز بازار، زیرسازی و آسفالت معابر، احداث پارک آبی و سالن آمفی تئاتر و ساماندهی گلزار شهدا و آرامستان ها هم از دیگر برنامه‌های مهم شهرداری عسلویه است.

نظرات بینندگان
فرامرز نادرخاني
|
-
|
جمعه ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۹
سلام و درود.  تقويت زير ساخت هاي شهر صنعتي عسلويه پايتخت گازي ايران بسيار اقدام بزرگي است ولي نيازمند حمايت مالي شركتً هاي فعال منطقه در حوزه نفت و گاز است كهً اگر اين مهم كهً جزو مسعوليت هاي اجتماعي وزارت نفتً است انجام شود هم باعث ايجاد اشتغال براي افراد بومي  در منطقه شده و هم محروميت زدايي ميشود و نكتهً مهم ديگر ساخت بيمارستان هاي تخصصي توسط تامين اجتماعي در شهر عسلويهً است كهً كارگران و ساكنين شهرستان عسلويه بتوانند از ان استفاده كنند. زيبا سازي و ساخت تفريگاه و پارك و مجتمع هاي تجاري بسيار عالي است ولي بالا بردن سطح بهداشت و ساخت بيمارستان مجهز بنظر من كم اهميت تر از پروژه هاي عمراني نيست  تا انجا كه من اطلاع دارم كمبود پزشك منخصص ساكن عسلويه بشدت در انجا وجود دارد و در حال حاظر از شهرستان هاي ديگر بصورت موقت استفاده ميشود متاسفانه بيش از نيمي از پزشكان  متخصص كشور در تهران ساكن  هستند !!!! كه با تصميم. دولت سيزدهم قرارشد سهميه رشته   پزشكي افزايش يايد و در اينده دغدغه متخصص نداشته ياشيم ولي فعلا اين معضل با استفاده از پزشكان غير بومي  اقماري قابل حل است ولي مثل مسكن است و همانطور كه مسكن درد را بطور موقت برظرف ميكند بايد بفكر درمان قطعي بود.  خواستن توانستن است البته لازم به ذكر است تامين اعتبار و انتخاب پيمانكاران با سابقه و رتبه يك با نظارت شهر داري شرط. لازم است.    

 

 

 

 
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر