چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۷۵۹۶
جمعه ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶

فکرشهر: عبدالله نجفی ـ مسوول بسیج رسانه استان بوشهر ـ در یادداشتی با عنوان «پاسخگو باشید نه مطالبه گر» در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

«در کمتر از ۲۴ ساعت پس از تهدید خبرنگار توسط سرپرست فرمانداری رفسنجان، او از این مقام عزل شد.

هفته گذشته در بوشهر اما، مسوول تشریفات دبیرخانه مناطق آزاد ضمن توهین به گلوی گزارشگر صدا و سیما -شما بخوانید مردم- می زند؛ سردار سعید محمد بعد از اطلاع از ماجرا طی تماس تلفنی عذرخواهی می کند و قول می دهد با فرد خاطی برخورد قانونی کند که همچنان به انتظار گزارش این اقدام هستیم. البته که پذیرش خطا، تماس تلفنی و دلجویی وی نیز قابل تحسین است. 

 اما نکته‌ی مهمتر آنکه رسانه ملی که باید پیشتاز باشد، این بار نیز قافیه را به فضای مجازی واگذار کرد؛ در واقع رسانه های مجازی و مکتوب بودند که واقعه ی تلخ بوشهر را گزارش کردند و موجبات دلجویی از اصحاب رسانه را به وجود آوردند.

 دیشب و پس از گذشت یک هفته از ماجرای بوشهر، اخبار۲۰:۳۰ گزارشی از هتاکی سرپرست فرمانداری رفسنجان و عزل وی پخش کرد و روایتی کوتاه و البته ناقص از حادثه تلخ اهانت به محمدهادی حاجی زاده گزارشگر صدا و سیمای مرکز بوشهر - باحذف برخورد فیزیکی با گزارشگر صدا و سیما-  ارائه داد.

 انفعال رسانه‌ ملی در ماجرای خبرنگار بوشهری موجبات هتاکی سرپرست فرمانداری به خبرنگار رفسنجانی را در کمتر از یک هفته به وجود آورد.

 در این ماجرا باید همکاران ما در رسانه ملی، پاسخگو باشند نه مطالبه‌گر.»

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر