شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: یکی از روش‌های تولید آب آشامیدنی بهره جستن از نیروگاه‌های گازی است که در این راستا با استفاده از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی از نیروگاه‌های گازی آب آشامیدنی تولید می‌شود.\n \nبه گزارش فکرشهر، دکتر مصطفی سالاری در نشست با مسئولان آب و فاضلاب استان بوشهر، با بیان اینکه این استان در تامین و تولید آب آشامیدنی در مضیقه است اظهار داشت: یکی از روش‌های تامین آب آشامیدنی استفاده از آب دریا است که باید در این راستا تلاش کرد.\n 
کد خبر: ۱۰۷۶۵
يکشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۸

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: یکی از روش‌های تولید آب آشامیدنی بهره جستن از نیروگاه‌های گازی است که در این راستا با استفاده از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی از نیروگاه‌های گازی آب آشامیدنی تولید می‌شود.
\n 
\nبه گزارش فکرشهر، دکتر مصطفی سالاری در نشست با مسئولان آب و فاضلاب استان بوشهر، با بیان اینکه این استان در تامین و تولید آب آشامیدنی در مضیقه است اظهار داشت: یکی از روش‌های تامین آب آشامیدنی استفاده از آب دریا است که باید در این راستا تلاش کرد.
\n 
\nوی، با اشاره به فناوری‌های جدید تولید آب آشامیدنی بیان کرد: بخار و دود نیروگاه‌های گازی موجبات آلوده کردن محیط زیست می‌شوند که استحصال بخار یکی از اولویت‌های استان بوشهر در تولید آب آشامیدنی است و این مسئله در حفاظت از محیط زیست نیز تاثیرگذار است.
\n 
\nاستاندار بوشهر تصریح کرد: با اجرای طرح‌های نوین تولید آب از نیروگاه‌های گازی، بخارهای حاصل از نیروگاه‌ها، استحصال و در چرخه تولید آب آشامیدنی قرار می‌گیرند و در واقع با استحصال بخار از نیروگاه‌های گازی می‌توان ضمن حفظ محیط زیست در تولید و تامین آب آشامیدنی تلاش کرد.
\n 
\nدکتر سالاری با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در تولید آب شیرین از طریق بخش خصوصی انجام می‌شود گفت: دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر با مشارکت وزارت نفت و بخش خصوصی آمادگی خود را برای استفاده از بخار نیروگاه گازی در تولید آب آشامیدنی اعلام کرده است.
\n 
\nوی گفت: بهره جستن از روش‌های نوین و فناوری‌های پیشرفته در تولید آب آشامیدنی یکی از ضروریات است که این مهم باید مورد مطالعه دقیق و کارشناسی برای اجرای آن قرار گیرد.

\n\n

منبع: روابط عمومی استانداری بوشهر

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر