شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه برازجان استان بوشهر گفت: دشمنان ایران اسلامی از کارآمدی نظام مردم سالاری دینی بسیار عصبانی هستند و ناامید کردن مردم از نظام اسلامی از توطئه های آنهاست.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت الاسلام حسن مصلح روزیکشنبه در دیدار با رییس و کارکنان دادگستری دشتستان افزود: دشمنان نظام از هر توطئه و نقشه ای برای ناامید کردن مردم و جدا کردن آنها از دولتمردان و نظام اسلامی استفاده می کنند ولی به فضل الهی وبا درایت رهبری و پشتیبانی و بصیرت مردم انقلابی تاکنون ناموفق بوده اند.
کد خبر: ۱۰۷۷۴
يکشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴

فکرشهر: امام جمعه برازجان استان بوشهر گفت: دشمنان ایران اسلامی از کارآمدی نظام مردم سالاری دینی بسیار عصبانی هستند و ناامید کردن مردم از نظام اسلامی از توطئه های آنهاست.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام حسن مصلح روزیکشنبه در دیدار با رییس و کارکنان دادگستری دشتستان افزود: دشمنان نظام از هر توطئه و نقشه ای برای ناامید کردن مردم و جدا کردن آنها از دولتمردان و نظام اسلامی استفاده می کنند ولی به فضل الهی وبا درایت رهبری و پشتیبانی و بصیرت مردم انقلابی تاکنون ناموفق بوده اند.

\n\n

وی با اشاره به شعار همدلی و همزبانی ملت و دولت بیان کرد: دولت و ملت با وحدت و همدلی که همواره یکی از رمزهای موفقیت نظام اسلامی ایران است، توانست بر همه بدخواهان جهان پیروز شود. 

\n\n

امام جمعه برازجان با اشاره به حساسیت و اهمیت موضوع قضاوت در جامعه خواستار برطرف کردن کاستی های سیستم قضایی از جمله اطاله دادرسی شد و توجه به حضور و نظارت خداوند متعال را رمز سعادت دنیا و آخرت دانست.

\n\n

به نوشته ایرنا، رییس دادگستری شهرستان دشتستان با ارائه گزارشی از وضعیت آن اداره و جایگاه دستگاه قضایی در تحقق عملی شعار دولت و ملت، همدلی و همزبانی اظهار داشت: دستگاه قضایی با توجه به جایگاهی که در رسیدن به عدالت و رفع فساد و تبعیض دارد می تواند در همدلی و همزبانی مردم با دولت تأثیر بسیار زیادی بگذارد.

\n\n

مسلم ذاکری دادگستری را پناگاه بی پناهان دانست و ادامه داد: همانطور که در آموزه های دینی آمده و سیره انبیاء و بزرگان دین نیز بوده است، حاکم و قاضی باید حامی ستمدیدگان و بی پناهان باشد. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر