يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گناوه گفت: پروژه 40 واحدی مسکن مهر و 80 واحدی خیرین در بندرریگ این شهرستان 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.\n\nبه گزارش خلیج فارس، علی افرند روز یکشنبه به مناسبت سالروز تاسیس بنیادمسکن و افتتاح حساب 100 امام (ره) در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: این پروژه ازطرح های مهم این نهاد درسال گذشته است و واگذاری آنان درسال جاری به متقاضیان دراولویت کاری قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۰۷۷۷
يکشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶

فکرشهر: رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گناوه گفت: پروژه 40 واحدی مسکن مهر و 80 واحدی خیرین در بندرریگ این شهرستان 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

\n\n

به گزارش خلیج فارس، علی افرند روز یکشنبه به مناسبت سالروز تاسیس بنیادمسکن و افتتاح حساب 100 امام (ره) در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: این پروژه ازطرح های مهم این نهاد درسال گذشته است و واگذاری آنان درسال جاری به متقاضیان دراولویت کاری قرار گرفته است.

\n\n

وی با تبریک و گرامیداشت سالروز این دو رویداد مهم به دیگر فعالیت های مهم این نهاد درسال گذشته اشاره کرد و گفت: پارسال 23 طرح هادی با اعتباری بیش از27 میلیاردریال درروستاهای این شهرستان اجرایی شد.

\n\n

افرند، ادامه داد: این طرح شامل زیرسازی، سنگ جدول و آسفالت است که به میزان 60 هزار و 560 مترمربع انجام شد.

\n\n

رییس بنیادمسکن انقلاب اسلامی گناوه گفت: دراین مدت مخلوط ریزی معابر 18 روستای شهرستان با اعتبار 400 میلیون ریال انجام شد.

\n\n

وی اظهارکرد: بنیاد مسکن این شهرستان درسال گذشته که به نام اقتصاد وفرهنگ، عزم ملی و مدیریت جهادی ازسوی رهبر معظم انقلاب نامگذاری شد در شش حوزه فعالیت و موفق به بهره برداری از چندین پروژه شد.

\n\n

وی گفت: اتمام مجتمع فرهنگی قرآنی روستای چهارروستایی بندرریگ با اعتبار تخصیصی 700 میلیون ریال، اجرا و اتمام چهار واحد زمین ورزشی چمن مصنوعی در روستاهای مال قاید، مال خلیفه، شول و جزیره شمالی به میزان چهارهزار و 224 مترمربع با اعتبار هفت هزار و 600 میلیون ریال از دیگر فعالیت های این نهاد درفصل پروژه های عمرانی سال گذشته است.

\n\n

وی بیان کرد: اجرای بوستان محلی روستای محمدی به میزان 800 مترمربع، مال محمود به میزان دوهزار و 200 مترمربع و بوستان بین راهی چهاروستایی به میزان 15 هزارمترمربع نیز در سال گذشته انجام که بالای 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

\n\n

افرند، اجرای کانال دفع آب های سطحی روستای مال قاید به میزان 420 مترمربع با اعتبار یکهزار و 500 میلیون ریال، اجرای المان در روستاهای مال محمود، سربست و چهارروستایی با اعتبار 390 میلیون ریال و فاز اول احداث دفتر امام جمعه بندرریگ با اعتبار اولیه 500 میلیون ریال را نیز از فعالیت عمرانی بنیادمسکن انقلاب اسلامی گناوه در سال گذشته عنوان کرد.

\n\n

رییس بنیادمسکن انقلاب اسلامی گناوه گفت: واگذاری 60 فقره تسهیلات مسکن برای احداث مسکن روستایی و شهرهای زیر 12 هزار نفرجمعیت و 37 فقره تسهیلات قرض الحسنه و تعمیر مسکن روستایی از فعالیت های این نهاد در فصل اعطای تسهیلات بانکی در سال گذشته است.

\n\n

وی ادامه داد: پارسال با مشارکت اداره ثبت اسنادواملاک شهرستان 308 فقره جلد سند ثبت و به مالکان واحدهای مسکونی روستایی و شهر بندرریگ واگذار شد.

\n\n

افرند گفت: واگذاری 18 قطعه زمین روستایی به متقاضیان فاقد زمین درمجموع به میزان پنج هزار و 278 مترمربع نیز از عملکرد این نهاد در سال گذشته است.

\n\n

وی افزود: ارایه 431 فقره خدمات فنی به متقاضیان برای صدور پروانه ساختمانی و 229 فقره سایر خدمات فنی و پاسخ به استعلام ها در سال گذشته ازسوی این بنیاد انجام شد.

\n\n

رییس بنیادمسکن انقلاب اسلامی گناوه به برنامه های اولویت دار این نهاد در سال جاری اشاره کرد و گفت: واگذاری 80 واحدی مسکن خیرین و 40 واحدی مسکن مهرریگ به متقاضیان، ادامه اجرای طرح هادی در 39 روستا، بوستان محله ای، صدور و واگذاری اسناد مالیکت روستایی، اجرای طرح دفتر امام جمعه ریگ و سردر مصلای جمعه گناوه از مهم ترین این برنامه ها است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر