جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۷۸۶۱
چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۸

فکرشهر: جلسه هماهنگی ستاد اجرایی خدمات سفر روز چهارشنبه به ریاست فرماندار بوشهر و با حضور معاونین فرماندار، بخشداران و دیگر اعضا در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری بوشهر، فرماندار بوشهر در این جلسه با تاکید بر هماهنگی و آمادگی ادارات، نهادها و دستگاه های اجرایی برای میزبانی از مسافران نوروزی افزود: برنامه ریزی و اقدامات ادارات و دستگاه های اجرابی باید بر اساس تصمیمات اتخاذ شده و دستورالعمل های ستاد ملی مقابله با کرونا باشد.

صالح رحیمی ادامه داد: ظرفیت ها و اماکن دیدنی و گردشگری بوشهر باید به خوبی معرفی شوند و با رعایت پروتکل های بهداشتی میزبانی خوبی از مسافران‌نوروزی صورت گیرد.

فرماندار بوشهر گفت: ساماندهی خدمات شهری و انجام اقداماتی از جمله جمع آوری زباله ها و نخاله های ساختمانی، روشنایی معابر و خیابان ها، زیباسازی و اصلاح ورودی شهر  و تمهیدات ایمنی از سوی شهرداری بوشهر انجام شود.

 وی باتاکید بر اینکه در سواحل بوشهر از برپایی چادر خودداری شود افزود: پارکینگ ها و معابر آماده سازی شود تا برای مسافرین موجب مشکلات نشود. 

نصب بنرهای اطلاع رسانی و ایجاد موانع برای عدم حضور موتورسواران در پیاده روهای ساحلی جهت ایمنی شهروندان از دیگر مصوبات این جلسه بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر