يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۷۹۶۲
پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۶

فکرشهر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: یکی از اصلی‌ترین اهداف صدا و سیما در مراکز استان‌ها جذب حداکثری مخاطب است که این مهم با تولید محتوای مناسب و بومی‌سازی موضوع‌های مختلف محقق می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز بوشهر، هادی رستیمان در نشست صمیمی با سرپرست و معاونان صدا و سیمای مرکز بوشهر افزود: پایداری سیگنال رسانی شبکه های رادیویی و تلویزیونی در کنار تولید محتوای فاخر باعث جذب بیشتر مخاطب می‌شود.

وی بیان کرد: امروزه و در جنگ رسانه‌ای، پیروز میدان کسی است که از رسانه‌ای قوی، مردمی و موثر در انتقال محتوا برخوردار باشد.

رستمیان همچنین بر برنامه‌ریزی مدون برای تقویت برنامه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی تاکید کرد و گفت: با توجه به درخواستهای به حق مردم استان انتظار است راهکارهای حل مشکل عدم پایداری سیگنال در برخی مناطق باقی مانده  بررسی شود تا با همکاری صدا و سیما و معاونت عمرانی استانداری در جهت خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم اقدامات عملی لازم اعمال شود.
سرپرست صدا و سیمای مرکز بوشهر نیز با قدردانی از توجه و حضور معاون عمرانی استانداری بوشهر در اولین روزهای کاریش اظهار امیدواری کرد با همدلی و همراهی مسئولان و کارکنان متخصص و مجرب صدا و سیمای مرکز بوشهر شرایط ارائه خدمات رسانه‌ای مطلوب در استان فراهم شود.

مهدی حیدری افزود: مردم محوری، تولید محتوی فاخر ، توجه به ظرفیت‌های مهم استان، برخورداری از توان نیروهای بومی و خوش ذوق و هنرمندان استانی از جمله برنامه‌های مدنظر صداوسیمای بوشهر است.

وی گفت: همچنین معرفی این ظرفیت‌ها به کشور از برنامه‌های مدنظر در جهت تقویت شبکه رادیویی و تلویزیونی و همچنین خبر و فضای مجازی صدا و سیمای مرکز بوشهر است که این مهم با همدلی مردم و مسئولان محقق خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر