جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۸۳۰۸
دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۸

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: جانباز نماد استکبارستیزی و دفاع از حریم اسلام و میهن و خود یک کتاب از تعالی شخصیت انسان است.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، همزمان با ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز آیت‌الله صفایی بوشهری با خانواده دو جانباز دفاع مقدس دیدار و ضمن تقدیر، سلام رهبر معظم انقلاب اسلامی را به آن‌ها رساند.
 
وی در این دیدار‌ها گفت: جانبازان به حضرت ابوالفضل (ع) اقتدا کردند و در راه اسلام و ولایت و حمایت از جامعه اسلامی، اعضای بدن خودشان را به خداوند هدیه دادند و از خداوند بزرگی و منزلت، پاداش گرفتند.
 
امام جمعه بوشهر افزود: جانباز نماد اسلامیت، ولایتمداری، استکبارستیزی، دفاع از حریم اسلام و میهن و خود یک کتاب از تعالی شخصیت انسان است که در راه دین و میهن خویش جانش را در معرض فدا شدن قرار می‌دهد و با صبر و تحمل، مشکلات جانبازی را تحمل می‌کند.
 
وی تاکید کرد: جانبازان الگوی بسیار عالی برای جوانان نسل حاضر هستند که هیچ توقعی برای خود ندارند و تنها مشکل آن‌ها اشتغال و شرایط ازدواج فرزندانشان است.
 
آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه همه جامعه ما قدردان جانبازان هستند، عنوان کرد: از همه مسولان تقاضا دارم به جانبازان و خانواده‌های آن‌ها به ویژه در حوزه اشتغال، عرصه‌های معیشتی و اقتصادی و مسکن توجه ویژه داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر