يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: قیمت ستاره این روزهای پرسپولیس و صدرنشین گروه A لیگ قهرمانان آسیا که مشتریان اروپایی هم پیدا کرده، از نگاه ترانسفر مارکت به 400 هزار یورو افزایش یافت.\n\nبه گزارش فکرشهر، مهدی طارِمی در فصل اخیر لیگ برتر ایران با نظر علی دایی پرسپولیسی شد تا با درخشش در فاز تهاجمی برنامه‌های این تیم، ره صدساله را یک شبه طی کند.\n\nبرای مهدی 22 ساله در روز انتقالش از تیم دسته اولی ایرانجوان بوشهر در ترانسفر مارکت به پرسپولیس قیمتی معادل 175 هزار یورو تخمین زده شده بود.
کد خبر: ۱۰۸۴۹
چهارشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳

فکرشهر: قیمت ستاره این روزهای پرسپولیس و صدرنشین گروه A لیگ قهرمانان آسیا که مشتریان اروپایی هم پیدا کرده، از نگاه ترانسفر مارکت به 400 هزار یورو افزایش یافت.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مهدی طارِمی در فصل اخیر لیگ برتر ایران با نظر علی دایی پرسپولیسی شد تا با درخشش در فاز تهاجمی برنامه‌های این تیم، ره صدساله را یک شبه طی کند.

\n\n

برای مهدی 22 ساله در روز انتقالش از تیم دسته اولی ایرانجوان بوشهر در ترانسفر مارکت به پرسپولیس قیمتی معادل 175 هزار یورو تخمین زده شده بود.

\n\n

با تمام این اوصاف گل‌های حساسی که طارمی برای قرمزها زد و موقعیت‌هایی که فاز هجومی برای پرسپولیس ایجاد کرد سبب شد تا سایت معتبر ترانسفر مارکت قیمت فعلی این بازیکن را 400 هزار یورو برآورد کند.

\n\n

 

\n\n

منبع: شرق

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر