پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان:
کد خبر: ۱۰۸۵۳۱
پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱

فکرشهر: مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، فعالیت‌های ورزشی در دانشگاه فرهنگیان تقویت می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، سهیلا عبدی عصر چهارشنبه در آئین پایانی پنجمین جشنواره ملی دانشجو معلمان اظهار داشت داشت: از حمایت‌های رئیس دانشگاه فرهنگیان و معاون دانشجویی دانشگاه از برنامه‌ها و فعالیت‌های ورزشی اداره کل تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان تقدیر می‌کنم.

وی گفت: همکاران محترم حوزه تربیت بدنی در سال ۱۴۰۰ در سراسر کشور بسیار دلسوزانه، با جدیت و پیگیر در اجرای برنامه‌های اداره کل تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان مشارکت داشتند و از همه آنها تشکر می‌کنم.

عبدی تصریح کرد: از جمله اهداف برگزاری این جشنواره می‌توان به تقویت ایده پردازی دانشجو معلمان، شناسایی ایده پردازان ورزشی، تقویت کار گروهی و رقابت سازنده و معرفی ایده‌های برتر ورزشی اشاره داشت.

وی با بیان اینکه آرزو دارم در سال آینده با کنترل شیوع کرونا شاهد برگزاری حضوری این جشنواره باشیم، تاکید کرد: این جشنواره هر ساله در دو بخش استانی و کشوری برگزار می‌شود که امسال ۱۰۸ اثر شامل ۳۳ اثر در بخش پسران و ۷۵ اثر در بخش دختران از ۲۶ استان به این جشنواره راه پیدا کردند.

عبدی متذکر شد: با توجه به شرایط حاکم بر کشور در بحث کرونا امکان تجلیل حضوری از برگزیدگان جشنواره وجود ندارد و هدایا و لوح تقدیرهای برگزیدگان این جشنواره توسط مدیریت امور پردیس‌های استان بوشهر برای این دانشجو معلمان ارسال خواهد شد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر در این آئین ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز بوشهر و تقدیر از عوامل این جشنواره اظهار داشت: در راستای این جشنواره همکاران ما در پردیس‌های استان بوشهر با تشکیل کمیته‌های مختلف و به صورت منظم تلاش کردند تا این جشنواره هر چه بهتر برگزار شود.

رضا درویشی گفت: باور داریم که دانشگاه خلاق، دانشگاه نوآور، دانشگاه مبتکر، فعال و زنده است و در این صورت دانشجو معلم چنین دانشگاهی نیز دانشجو معلم فعال، خلاق و مؤثر است که می‌تواند ایده‌ها را در مدارس پیاده کند تا ما دانش‌آموزان فعال، مؤثر و ایده پرداز داشته باشیم.

درویشی بیان داشت: قطعاً پنجمین جشنواره ملی ایده پردازی ورزشی و بازی‌های آموزشی دانشجو معلمان که به میزبانی استان ما برگزار شده، می‌تواند روش‌ها و رهنمودهای جدیدی را ایجاد کرده و خروجی‌های بسیار خوبی در راستای برنامه‌های حوزه ورزشی داشته باشیم.

وی با قدردانی از دکتر خنیفر رئیس دانشگاه فرهنگیان، معاون دانشجویی دانشگاه و مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه و همکاران آنها در سازمان مرکزی در راستای هماهنگی اجرای جشنواره ادامه داد: امروزه سواد سلامتی از جمله معیارهای سواد محسوب می‌شود که خروجی این جشنواره مهم می‌تواند نقش بسیار خوبی در نهادینه کردن آن در میان دانشجو معلمان در گام نخست و دانش آموزان در گام نهایی داشته باشد.

درویشی با تقدیر از حسن انتخاب سازمان مرکزی و انتخاب استان بوشهر به عنوان میزبان پنجمین جشنواره ملی ایده پردازی ورزشی و بازی‌های آموزشی دانشجو معلمان افزود: همکاران ما برای برگزاری این جشنواره تلاش‌های بسیاری کردند.

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان نیز که به صورت مجازی سخنران این جشنواره بود، اظهار داشت: از دکتر درویشی رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر و کلیه عوامل برگزاری آن تقدیر می‌کنم.

پرویز انصاری راد گفت: امیدوارم که با عبور از این پیک جدید شیوع کرونا در سال ۱۴۰۱ بتوانیم برنامه‌های ورزشی را به صورت حضوری داشته باشیم و دانشجو معلمان ما به صورت حضوری در مسابقاتی که اداره کل تربیت بدنی تدارک می‌بینند، رقابت کنند.

انصاری راد بیان داشت: امیدوارم این شرایط محقق شود تا آن تربیت ایده آل، نهایی و غایی که از طریق بخش‌های مختلف و نهایتاً به کسب مراتبی از حیات طیبه است تا بتوانیم معرفت شناخت خداوند را داشته باشیم، اتفاق بیفتد.

وی در پایان افزود: برگزاری شایسته پنجمین جشنواره ملی ایده پردازی ورزشی و بازی‌های آموزشی دانشجو معلمان که نخستین کار کشوری دکتر درویشی رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر با کمک همکاران وی را به فال نیک می‌گیرم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر