جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۸۸۱۴
دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹

فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت: عید امسال سفر مسافران به استان و تبع آن به تنگستان را باید به عنوان یک فرصت نگاه کنیم و از ظرفیت‌های شهرستان برای ایام نوروز استفاده شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد لطفی ظهر دوشنبه در نشست ستاد خدمات سفر شهرستان تنگستان که در سالن جلسات شهرداری دلوار تشکیل شد اظهار داشت: عید امسال سفر مسافرین به استان و تبع آن به تنگستان باید به عنوان یک فرصت به نگاه کنیم و بتوانیم از ظرفیت شهرستان و هم مسافرین که سفر می‌کنند استفاده شود در تنگستان ظرفیت‌های زیادی نهفته است که قابل احیا و معرفی است.

فرماندار تنگستان ادامه داد: شهرستان در بحث گردشگری متفاوت و متنوع است و چه در ساحل، دریا و کوهستان گردشگری ویژه ای هستند که باید تلاش شود با معرفی این حوزه در اختیار مسافرین قرار داد.

فرماندار تنگستان بیان کرد: در بحث نان و تنظیم بازار ایام عید جهاد کشاورزی با توجه به پیک مراجعه مسافران نوروزی در بخش دلوار و مرکزی همکاری لازم در تهیه آرد مورد نیاز نانوایی داشته باشد.

وی یاد آور شد: در مورد خدمات دریایی در سواحل دلوار از جمله ناجی غریق هلال احمر شهرستان اقدام لازم برای ایام عید در نظر بگیرید.

لطفی خاطرنشان کرد: در جهت برقراری نظم و امنیت عمومی سواحل، بخشداری دلوار، نیروی انتظامی، نیروهای بسیج رضویون توجه لازم داشته باشند.

فرماندار تنگستان بیان کرد: در تهیه بسته‌های فرهنگی میراث فرهنگی با همکاری شهرداران شهرهای شهرستان و دهیاران در روستاهای اقدامات لازم نظر قرار گیرد.

وی از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان خواست در ایام عید نوروزی در منطقه حضور داشته و در صور ت نیاز به مرخصی با فرمانداری هماهنگی لازم داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر