دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نماینده مردم دشتستان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: پرداخت حق آلایندگی به مردم وحدتیه از سوی تاسیسات نفتی نرجسی حق مردم این منطقه است که امیدواریم هر چه زودتر توسط وزیر نفت پیگیری و اجرا شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، سید مهدی موسوی نژاد روز جمعه درجمع خبرنگاران افزود: با توجه به نشستی که در روزهای اخیر با وزیر نفت داشته ایم مسائل و مشکلات و برخی از نیازهای شهرستان در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی دراین دیدار مطرح و مورد تاکید قرار گرفت.\n\nوی اضافه کرد: انجام پروژه های گازرسانی به روستاها و مناطق محروم شهرستان یکی دیگر از مهمترین موضوعات مورد تاکید در این نشست بود.
کد خبر: ۱۰۸۹۰
جمعه ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۱

فکرشهر: نماینده مردم دشتستان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: پرداخت حق آلایندگی به مردم وحدتیه از سوی تاسیسات نفتی نرجسی حق مردم این منطقه است که امیدواریم هر چه زودتر توسط وزیر نفت پیگیری و اجرا شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سید مهدی موسوی نژاد روز جمعه درجمع خبرنگاران افزود: با توجه به نشستی که در روزهای اخیر با وزیر نفت داشته ایم مسائل و مشکلات و برخی از نیازهای شهرستان در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی دراین دیدار مطرح و مورد تاکید قرار گرفت.

\n\n

وی اضافه کرد: انجام پروژه های گازرسانی به روستاها و مناطق محروم شهرستان یکی دیگر از مهمترین موضوعات مورد تاکید در این نشست بود.

\n\n

موسوی نژاد بیان کرد: یکی از طرح های مهم و برزمین مانده در شهرستان دشتستان اجرایی شدن پتروشیمی دشتستان است که با اجرایی شدن این پروژه بسیاری از مشکلات بیکاری جوانان حل خواهد شد و کمک فراوانی به حوزه اشتغال است که دراین نشست بجد مورد تاکید قرار گرفت.

\n\n

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بکارگیری نیروهای بومی در پارس جنوبی و عسلویه را مورد اشاره قرار داد و گفت: هنوز هم در شرکت های منطقه ویژه پارس از نیروهای بومی استفاده نمی شود و یا در تعدیل نیرو بیشتر نیروهای بومی را اخراج می کنند.

\n\n

وی افزود: این موضوع باعث پایمال شدن حق نیروهای بومی شده که امیدوارم دراین مورد تمهیدات لازم از سوی مجموعه نفت و گاز اندیشیده شود .

\n\n

به نوشته ی ایرنا، نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: گازرسانی به برخی از روستاهای فاقد گاز یکی از خواسته های مهم مردم مناطق روستایی شهرستان دشتستان است که در نشست با وزیرنفت به آن اشاره شد.

\n\n

وی گازرسانی به دو بخش کوهستانی بوشکان و ارم را نیز مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: امیدواریم شاهد گازرسانی کامل به همه شهرها و روستاهای شهرستان دشتستان باشیم. 

\n\n

شهر وحدتیه با 13 هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان دشتستان در فاصله 90 کیلومتری شرق بوشهر واقع است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر