شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۹۰۲۱
پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۱

فکرشهر: معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهر گفت: براساس ارزیابی وزارت کشور و دبیرخانه شورای امنیت ملی این استان در حوزه امنیتی و انتظامی رتبه عالی را بین استان‌های کشور کسب کرد.

به گزارش فکرشهر، روابط عمومی استانداری بوشهر روز پنجشنبه به نقل از محمد تقی ایرانی اعلام کرد: دستیابی به این جایگاه درحالی است که استان بوشهر بدلیل برخورداری از منطقه پارس جنوبی در عسلویه، پایانه صادرات  مواد نفتی جزیره خارگ و نیروگاه هسته ای در شرایط خاص امنیتی قرار دارد.

وی بیان کرد: در مقابل این فرصت مهم اقتصادی این استان با استقرار ناوگان آمریکا و غرب و ایجاد پایگاه های نظامی آمریکا و اسرائیل همواره با تهدید دشمنان در خلیج فارس روبرو بوده اما با رهبری‌های مجاهدانه و مدبرانه امام خامنه ای بعنوان فرمانده معظم کل قوا  ودر نهایت هوشیاری تمامی نیروهای نظامی از جمله سپاه، ارتش،  پدافند هوایی و نیروی دریایی سپاه و آمادگی نیروهای امنیتی و به برکت خون شهدا این خطه از میهن اسلامی از امنیت پایدار برخوردار است.

ایرانی اضافه کرد: با تدابیر استاندار پرتلاش بعنوان رئیس شورای تامین و در سایه وحدت و همدلی مرزهای استان در کمال امنیت قرار داشته به حدی که طی ماه‌های اخیر شاهد موجی از سرمایه گذاران خارجی بویژه کشورهای جنوبی خلیج فارس بوده ایم.

وی مولفه امنیت در استان را مردم محور و پایدار عنوان کرد و از مردم شریف استان بوشهر و دلاوران سپاه و ارتش و نیروهای امنیتی و انتظامی قدردانی کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر