پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۹۰۳۶
پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۵:۰۷

فکرشهر: رئیس اداره استاندارد گناوه گفت: در اجرای طرح عیدانه ، ۶ قلم کالای غیر استاندارد در بازدید کارشناسان این اداره از فروشگاه‌های بزرگ شهرستان کشف و از عرضه آنها در بازار جلوگیری شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، قدرت االه شاهین زاده افزود: آبمیوه، گلاب، محصولات سلولزی، روغن ، سبوس برنج و ترشی سیر از کالاهای کشف شده است  که از سطح  بازار عرضه، جمع آوری شدند.

وی  گفت: در  طرح عیدانه که  باهدف نظارت بازار شب عید  از ۱۵ اسفند امسال  در سطح شهرستان گناوه همزمان با سراسر کشور آغاز شده است و به مدت یک ماه ادامه دارد ، علاوه بر بازرسی از فروشگاه‌های بزرگ، شامل هتل‌ها، مهمان پذیرها و رستوران‌ها نیز می‌شود.

وی یادآورشد:  طرح عیدانه ، توسط این اداره  با همکاری ادارات بهداشت، صمت و تعزیرات حکومتی شهرستان بمنظور  نظارت بر کیفیت کالاهای قابل عرضه جهت ایام نوروز و همچنین جمع آوری کالاهای غیر استاندارد از بازار گناوه انجام می‌شود.

شاهین زاده گفت: باتوجه به اینکه  شهرستان گناوه از مراکز مهم گردشگری در شمال استان بوشهر ، سالانه میزبان تعداد زیادی از مسافران و گردشگران بخصوص در ایام تعطیلات  عید نوروز است در اجرای طرح عیدانه،  تجهیزات و پارک های بازی مستقر در ساحل  توسط کارشناسان این اداره بازرسی شدند.

رئیس استاندارد گناوه اضافه کرد: کارشناسان در هنگام بازدید از پارک های بازی ، به بهره برداران توصیه لازم جهت حفظ جان مردم، انجام مقررات ایمنی در هنگام استفاده و الزام نصب بنر  اطلاع رسانی مبنی بر داشتن گواهی نامه استاندارد و کد ده رقمی کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر