پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار حوادث
کد خبر: ۱۰۹۱۶۵
شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۳

فکرشهر: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عسلویه گفت: اگر حوادثی در جاده هاله - عسلویه متوجه مردم شود پیمانکار و اداره راهداری مقصر شناخته خواهند شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، محمد خدری صبح شنبه در بازدید از مسیر عسلویه به سمت روستاهای ساحلی نایبند (معروف به چریف) اظهار داشت: روند تعریض جاده چریف عسلویه رضایت بخش نیست.

وی اضافه کرد: پیمانکار کُند عمل می‌کند و نزدیک به یک سال است که پیمانکار شروع به کار کرده و قرار شد مسیر ۸.۴ کیلومتری را ١۵ ماه تحویل دهد ولی تاکنون پیشرفت آن‌چنانی نداشته است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عسلویه افزود: به علت خرابی جاده هفته‌ای چندین تصادف یا واژگونی در این مسیر صورت می‌گیرد و خساراتی متوجه مردم می‌شود و مردم از این روند گلایه مند هستند.

وی بیان کرد: به پلیس راه تاکید شده است که از این پس تصادف یا واژگونی در این مسیر رخ دهد و خسارتی متوجه مردم شود با توجه به مسؤلیت دار بودن پیمانکار و اداره راهداری سهم آنها در تصادفات لحاظ شود.

خدری خاطرنشان کرد: ضمن احضار پیمانکار به دادسرا در خصوص تسریع در اجرای پروژه به منظور جلوگیری از هر گونه حادثه‌ای تذکرات لازم به ایشان داده شده است.

وی تاکید کرد: اداره راهداری و پلیس راهور در اسرع وقت نسبت به نصب علائم هشدار دهنده اقدام کنند و از مردم خواهشمندیم در تردد احتیاط لازم را داشته باشند.

پیمانکار پروژه نیز در این بازدید با اشاره به ممنوعیت تردد کامیون‌ها به مناسبت تعطیلات عید نوروز گفت: بعد از عید با سرعت بیشتری کار را شروع خواهیم کرد.

جاده چریف مسیر تردد ساکنین روستاهای ساحلی منطقه نایبند عسلویه است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر