جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۹۴۷۳
پنجشنبه ۰۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵

فکرشهر: شهردار دلوار استان بوشهر گفت: گردشگر پذیری یکی از ظرفیت‌های این بندر به عنوان زادگاه شهید رئیسعلی دلواری سردار مبارزه با استعمار انگلیس است و هدف اصلی شهرداری ارتقای این منطقه به مقصد نخست گردشگری در استان بوشهر است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، یوسف توسلی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به قرارگیری فاکتورهای تاریخی، اکوتوریستی و تجاری دلوار در کنار یکدیگر مهمانان نوروزی، این بندر را به عنوان یکی از مهمترین هدف‌های گردشگری خود در استان بوشهر انتخاب می‌کنند.

 وی اضافه کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون ورود مسافران نوروزی به بندر دلوار به عنوان زادگاه شهید رئیسعلی دلواری نسبت به قبل از شیوع ویروس کرونا  افزایش چشمگیری داشته است و شاهد ورود گسترده مهمانان نوروزی به زادگاه سردار جنوب هستیم.
توسلی با اشاره به وظایف ذاتی شهرداری در خدمت رسانی به شهروندان و مهمانان اظهار کرد: شهرداری بندر دلوار سعی کرده بستری را برای مهمانان نوروزی فراهم کند که گردشگران در نهایت آرامش و امنیت باشند.
وی بیان کرد: بدین منظور علاوه بر تقویت زیرساخت‌های شهری نسبت به استقرار امکانات رفاهی، تیم‌های ارزیابی و رفع مشکلات احتمالی در امر خدمت‌رسانی اقدام شده است.
توسلی ادامه داد:  در آینده با بسیج تمامی استعدادها و نیروهای بومی و منطقه‌ای و استفاده از تجربیات داخلی و بین المللی شاهد تحقق تبدیل بندر دلوار به عنوان هدف نخست گردشگران به استان بوشهر خواهیم بود.
شهردار بندر دلوار در باره برنامه های ترافیکی مربوط به منطقه گردشگری ساحلی در این شهر گفت: در راستای کاهش پیک ترافیکی و رفاه حال مهمانان در بعضی از ساعت ها احتمال دارد، مسیر دسترسی به منطقه فوق به صورت موقت محدود شود.

خانه موزه سردار شهید رئیسعلی دلواری علاوه بر ظرفیت ساحلی، تجاری و بازار خرید نوروزی یکی دیگر از ظرفیت های گردشگری بندر دلوار از توابع شهرستان تنگستان است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر