شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری گناوه خبر داد:
کد خبر: ۱۰۹۴۸۳
پنجشنبه ۰۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۳:۱۲

فکرشهر: معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری گناوه از برگزاری جشن شبهای ساحل در محل آمفی تئاتر روباز فاز سه بوستان خور بندر گناوه خبر داد.
به گزارش فکرشهر، سجاد ابراهیمی در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید اظهار داشت: متاسفانه در دو سال گذشته به علت شیوع گسترده ویروس کرونا نتوانستیم میزبان هموطنان در ایام تعطیلات نوروز در بندرگناوه باشیم.
معاون فرهنگی شهرداری گناوه گفت: خوشبختانه امسال با فروکش کردن شیوع گسترده کرونا در سطح ملی و همچنین استان بوشهر و شهر ما شرایط میزبانی از هموطنان مسیر شد.
و ی در ادامه اضافه کرد: شورای محترم و شهردار گناوه جلسات متعدد برای این رخداد برگزار کردند و همه واحدهای شهرداری در حالت آماده قرارگرفته و کارهای لازم انجام شد و تلاش کردیم در حد توان خود امکانات لازم را فراهم کنیم.

ابراهیمی با اشاره به طراحی، تدوین و اجرای ویژه برنامه های فرهنگی هنری در معاونت فرهنگی شهرداری گناوه افزود:  شاید بشود گفت که جشن شبهای ساحل که به روال سال های قبل اکنون نیز در بوستان خور درحال برگزاری است، از مهمترین این برنامه هاست.
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری بندرگناوه با اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی در نقاط مختلف شهر گفت: خوشبختانه از برنامه شبهای ساحل که به همت هنرمندان بومی شهرستان گناوه در حال برگزاری است، استقبال خوبی توسط گردشگران و حتی همشهریان گناوه ای به عمل آمده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر