پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۹۵۶۲
جمعه ۰۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۳:۱۸

فکرشهر: مدیر جهاد کشاورزی گناوه گفت: نانوایی ها در تعطیلات نوروز امسال که شهرستان پذیرای شمار زیادی از گردشگران و مسافران نوروزی شده است، مشکلی در زمینه تامین آرد ندارند و سهمیه فوق العاده دارند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عباس تخم افشان افزود: برخی نانوایی‌های سطح شهر به عنوان شیفت تعطیلات نوروزی مشخص شده‌اند که به دلیل حضور مسافران نوروزی سهمیه فوق‌العاده دریافت کرده‌اند تا با کمبود آرد مواجه نشوند.

وی اظهارداشت: بنا به برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های انجام شده با اداره غله استان بوشهر و با پیگیری مستمر فرماندار ، سهمیه آرد و فوق‌العاده تعطیلات  به میزان ۶۵ تن وارد شهرستان شده است.

تخم افشان  اظهارداشت: از مجموع این سهمیه ،  ۱۰۹۴ کیسه در گناوه و ۵۲۱ کیسه در بخش ریگ توزیع شد.

مدیر جهاد کشاورزی گناوه گفت: در راستای تنظیم بازار و باتوجه به تعطیلات نوروز ، بصورت روزانه اقلام  با نرخ دولتی در شهرستان  توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: در روز چهارم فروردین ۴۳ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم مرغ گرم و منجمد در دو نوبت صبح و عصر در شهرستان توزیع شد و ۱۸ هزار کیلوگرم مرغ منجمد نیز در روز جاری عرضه شد.

مدیر جهادکشاورزی گناوه گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده توسط مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان  و پیگیری فرماندار ، هیچ گونه مشکلی در زمینه تامین مرغ وجود ندارد و نیاز سفره مردم ، بدون دغدغه در دسترس خواهد بود و بصورت روزانه مرغ منجمد با نرخ دولتی به بازار تزریق خواهد شد.

شهرستان گناوه با دارا بودن بیش از ۵۰ واحد نانوایی در تعطیلات نوروز امسال پذیرای جمعیت بی شماری از اقصی نقاط کشور شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر