دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نشست سمن های بخش شبانکاره با مشاور فرماندار دشتستان و بخشدار شبانکاره برگزار شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، در این نشست محمد اقایان حسینی، مشاور فرماندار دشتستان توضیحاتی درباره نحوه ی تشکیل و ثبت سمن ها و حوزه فعالیت ها، راهکار ها و ... به سمن های نوپا و تازه تاسیس ارائه دادند.\n\nوی افزود: در حال حاضر حدود 8 سمن در شبانکاره شکل گرفته و یا در حال شکل گیری است که از جمله می توان به انجمن های شعر، موسیقی، تئاتر، نجوم، زبان انگلیسی، و کانون راه نو اشاره کرد.\n\nدر ادامه طیف های مختلف و سمن ها به بیان مشکلات خود پرداختند.
کد خبر: ۱۰۹۶۷
دوشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۰

فکرشهر: نشست سمن های بخش شبانکاره با مشاور فرماندار دشتستان و بخشدار شبانکاره برگزار شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، در این نشست محمد اقایان حسینی، مشاور فرماندار دشتستان توضیحاتی درباره نحوه ی تشکیل و ثبت سمن ها و حوزه فعالیت ها، راهکار ها و ... به سمن های نوپا و تازه تاسیس ارائه دادند.

\n\n

وی افزود: در حال حاضر حدود 8 سمن در شبانکاره شکل گرفته و یا در حال شکل گیری است که از جمله می توان به انجمن های شعر، موسیقی، تئاتر، نجوم، زبان انگلیسی، و کانون راه نو اشاره کرد.

\n\n

در ادامه طیف های مختلف و سمن ها به بیان مشکلات خود پرداختند.

\n\n

در این مراسم مسلم سلیمانی بخشدار شبانکاره، محمود قاسمی رییس اداره آموزش و پروش، پژمان عضو شورای شهر و خانم امیری رییس اداره فرهنگ و ارشاد شبانکاره هم حضور داشتند.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n\n

منبع: گرنا

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر