پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۹۷۸۱
دوشنبه ۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱

فکرشهر: مدیرشرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر گفت: در ۱۰ روز گذشته روزانه بیش از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر بنزین در این استان مصرف شده است.

به گزارش فکرشهر به نقل از خبرگزاری ایرنا، هوشنگ غلامی بیان کرد: از ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ و همزمان با ورود مسافران نوروزی به استان بوشهر تا ۷ فروردین بیش از ۲۲ میلیون لیتر بنزین در استان بوشهر مصرف شده که نسبت به مدت مشابه پارسال بیش از ۳۶ درصد افزایش یافته است.

وی عنوان کرد: میانگین مصرف روزانه بنزین در استان بوشهر در ۱۰ روز گذشته ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر بوده و این درحالی است که میانگین روزانه مصرف سوخت در مدت مشابه پارسال یک میلیون و ۶۲۵ هزار لیتر اعلام شده است.

مدیرشرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر گفت: بیشترین مصرف سوخت در استان بوشهر در روز سوم فروردین معادل ۲ میلیون و ۸۳۶ هزار لیتر ثبت شده است.

وی خاطرنشان کرد: میانگین مصرف سوخت در آخرین روز‌های سال گذشته در این استان یک میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر اعلام شده است.

به گفته غلامی، در استان بوشهر۷۷ جایگاه عرضه سوخت خودرو‌های سبک و سنگین با ۸۳۰ نازل توزیع بنزین و ۲۹۳ نازل توزیع نفت گاز وجود دارد.

وی ادامه داد: همچنین ۳۵ جایگاه سی ان جی نیز در این استان فعال است. 

مدیرشرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر تاکید کرد: با توجه به پیش‌بینی‌ها، ذخیره سازی  مطلوب سوخت انجام شده و هیچ کمبودی در عرضه سوخت در استان وجود ندارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر