جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۰۰۵۶
جمعه ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۰

فکرشهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: : در نگاه گام دومی، اولویت با مناطق محروم و کم برخوردار است و  مدیران دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با در نظر گرفتن این اصل تلاش می کنند تا توازن و تناسب در سطح استان ایجاد شود.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی دفتر نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی روز جمعه به نقل از عبدالکریم جمیری در بازدید  میدانی از بیمارستان بقیه الله  الاعظم (عج) بندر دیلم افزود: امیدوارم این حرکت‌های جهادی بتواند اثرات خوبی را در استان و به ویژه شهرستان دیلم به دنبال داشته باشد و از عزیزانی که با کمترین امکانات در این منطقه محروم خدمت می کنند سپاسگزارم.

وی یادآورشد:تیم جدید مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر ،  یک تیم جوان، متخصص و در تراز گام دوم انقلاب است

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به خدمات ارزشمندی که خیران  سلامت در بندر دیلم انجام داده اند بیان کرد: خیران سلامت کارهای بزرگی در سطح شهرستان دیلم انجام داده اند که دولت در این سطح کار نکرده است،

وی گفت: لازم است دانشگاه علوم پزشکی با برنامه ریزی مناسب فعالیت های خیران  سلامت را در جهت نیاز شهرستان جهت دهی کند.

وی اظهارداشت:  با تلاش خیران،  زیرساخت مناسبی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان دیلم فراهم شده است که  دانشگاه تلاش کند تجهیزات مورد نیاز و نیروی متخصص را برای استفاده بهینه از این ظرفیت ها جذب کند.

جمیری با اشاره به اینکه  باید اعتماد مردم را جلب کنیم، افزود: یکی از مهم‌ترین پارامترها برای این مهم حضور پزشکان متخصص در شهرستان و تامین پانسیون مناسب است.

وی اظهار داشت: طرح جامع سلامت استان باید برای اجرا در بازه های زمانی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در اسرع وقت تهیه شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای تاکید کرد: اگر امکانات درمانی مناسب در نقطه ای وجود ندارد باید وسیله انتقال بیمار به مرکز استان و سایر نقاطی که شرایط درمانی مناسبی دارند فراهم شود.

وی ادامه داد:  وضعیت آمبولانس های فعلی مناسب نیست و باید وزارت بهداشت برای تامین آمبولانس مورد نیاز مراکز درمانی اقدام کند و  با خیرینی که امکان وارد کردن آمبولانس دارند همکاری شود تا بدون پرداخت عوارض بتوانند در این زمینه اقدام کنند.

دکتر احمد یزدان پناه سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر و دکتر فرید ده بزرگی رئیس بیمارستان بقیه الله الاعظم دیلم و رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم  در این نشست از حمایت های نماینده مردم از کادر سلامت، بهبود و ضعیت زیرساخت های بهداشت و درمان استان و پیگیری برای تامین تجهیزات بیمارستان دیلم قدردانی کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر