يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۰۱۷۱
يکشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۳:۵۹

فکرشهر: استاندار بوشهر با صدور پیامی حلول ماه مبارک رمضان ماه بهار قرآن را به مردم این استان تبریک گفت و برلزوم گسترش فرهنگ قرآنی تاکید کرد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، در پیام احمد محمدی زاده  به مناسبت ماه بهار قرآن آمده است: یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا کُتِبَ عَلَیْکُمُ الصِّیَامُ کَمَا کُتِبَ عَلَی الَّذِینَ مِنْ قَبْلِکُمْ لَعَلَّکُمْ تَتَّقُونَ ( سوره بقره آیه ۱۸۳)؛ ای کسانی که ایمان آورده‌اید روزه بر شما واجب شد، چنانکه بر آنان که پیش از شما بوده‌اند واجب شده بود، باشد که پرهیزگار شوید.

وی در ادامه این پیام با تاکید بر اینکه رمضان ماه بهار قرآن است یادآورشد: ماه مبارک رمضان ماه نیایش و ماه لیله‌القدر و بهار قرآن است و باید از برکات این‌ماه بزرگ نهایت بهره معنوی را ببریم.

محمدی‌زاده در ادامه این پیام متذکر شده است: ماه مبارک رمضان ماه مهمانی خداست و امیدوارم در این ضیافت الهی، ضمن بجا آوردن طاعات و عبادات، معنویات را تقویت کنیم تا در پایان ماه مبارک، توشه‌ای مناسب برای آخرت‌مان ذخیره کنیم.

استاندار بوشهر در بخش دیگری از این پیام با تاکید بر لزوم گسترش فرهنگ قرآنی در استان گفت: مردم استان بوشهر همواره با قرآن مانوس بوده‌اند و امیدوارم در این ماه مبارک، فرصت را غنیمت شماریم و از توفیق درک لحظه لحظه این ماه شریف غافل نشویم و معنویت و اخلاص را تقویت کنیم تا عاقبت‌بخیر شویم.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر