جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۰۴۳۱
چهارشنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۹

فکرشهر: کارکنان قراردادی دانشگاه پیام نور بندرگناوه برای تبدیل وضعیت استخدامی در نامه‌ای از نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی استمداد طلبیدند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، ۱۴ نفر از کارکنان قراردادی این دانشگاه در این نامه آورده اند: تبدیل وضعیت و رفع تبعیض در نهادهای زیر مجموعه دولت برای کارکنان قراردادی به یک رویا یا یک آرمان  دور از دسترس تبدیل شده است و سالها ، بلکه دهه هاست شاهد بی توجهی ،  به این مطالبه به حق و قانونی هستیم.

آنها در این نامه نوشتند: در مجلس یازدهم طرح ساماندهی کارکنان قراردادی دانشگاه پیام نور که  طرح نسبتا خوبی بود در دستور کار قرار گرفت و  امیدهای زیادی ایجاد کرد اما با کارشکنی  و ایرادات آیین نامه ای و به بهانه بارمالی پس از دو بار رفت برگشت بین مجلس و شورای نگهبان به تعویق افتاد.

کارکنان قراردادای دانشگاه پیام نور گناوه در ادامه اشاره کردند: پیگیری کمیسیون اجتماعی مجلس و تعلل دولت ، کار را به مجلس سیزدهم رساند و با روی کار آمدن دولت سیزدهم با شعار دولت مردمی ، بارقه ای از امید در فضای  عمومی جامعه ایجاد شد.

آنها در ادامه این نامه آوردند:  مقرر شد دولت ، طرحی را در قالب لایحه به مجلس ارائه دهد تا ظرف ۴۵ روز تعیین تکلیف صورت گیرد ، اما بعد از گذشت چند ماه از روی کار آمدن دولت مردمی و مجلس انقلابی هنوز سند مدونی در این رابطه به تصویب نرسیده است.

در پایان این نامه آمده است:  اکنون کارکنان قراردادی دانشگاه پیام نور پس از سال‌ها کارشکنی و اهمال سوزی در انتظار سرنوشت طرح ساماندهی کارکنان و تبدیل وضعیت استخدامی هستند، زیرا  برخی اجازه نمی‌دهند برای یک بار عدالت برقرار شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر