پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از فوت دو بیمار کرونایی طی شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: ۸۲ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند...
کد خبر: ۱۱۰۴۹۴
پنجشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۵:۵۷

فکرشهر: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از فوت دو بیمار کرونایی طی شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: ۸۲ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

به گزارش فکرشهر، حسن ملکی زاده اظهار داشت: طی شبانه روز گذشته ۳۴ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده و همین تعداد نیز با حال خوب از این بخش‌ها ترخیص شدند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۸۲ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند که ۱۳ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بوده و سه نفر از آن‌ها در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

 بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۳هزار و ۸۰۰ بیمار جدید کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه در این بازه زمانی ۴۱ بیمار نیز جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند.

 از دیروز تا امروز ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳ هزار و ۸۰۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۴۵۹ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۱۸۳ هزار و ۸۰۸ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۰ هزار و ۴۹۲ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون و ۹۰۴ هزار و ۷۳۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

یک هزار و ۵۳۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۴۹ میلیون و ۸۴۱ هزار و ۷۸۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۳۶ شهرستان در وضعیت قرمز، ۵۹ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۹۵ شهرستان در وضعیت زرد و ۵۸ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر