يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۰۷۱۸
دوشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰

فکرشهر: نشست هم اندیشی با اهالی روستاهای بخش چغادک با حضور صالح رحیمی فرماندار بوشهر، بخشدار چغادک، مدیران ادرات استانی و شهرستانی در حسینیه حضرت ابوالفضل روستای آبطویل برگزار شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری بوشهر، در این نشست به بررسی مسائل و مشکلات از جمله تامین آب شرب، آسفالت معابر داخلی روستا، اجرای کامل طرح هادی روستایی، مشکلات طرح ها و مسکن داخل و خارج از محدوده و تامین آب کشاورزی پرداخته شد.

فرماندار بوشهر در این نشست گفت: وظیفه مسوولان رفتن به بخش ها، روستاها و خدمت مردم رسیدن برای شنیدن دردها و مشکلات و تلاش برای رفع آنها است.

صالح رحیمی  با بیان این که وظیفه ماست که به درددل مردم گوش دهیم و در راستای رفع مشکلات مردم قدم برداریم، تصریح کرد: مردم حق دارند که در موضوعات مختلف مطالبه گر باشند و مدیران و مسوولان شهرستان و بخش هم وظیفه دارند پاسخ گوی این مطالبات باشند.

وی تاکید کرد: دولت مردمی، ایران قوی ضمن توجه به عمران و آبادی، نگاه و توجه ویژه ای به موضوع اشتغال در روستاها دارد تا جایی که بتوان با ایجاد شغل در روستا از مهاجرت جلوگیری شود.

فرماندار بوشهر تصریح کرد: دهیاران به عنوان نماینده دولت در روستاها باید اشراف کامل و حضور مناسب در روستا داشته و با پیگیری موضوعات در چارچوب ضوابط تعریف شده از ظرفیت های موجود برای مرتفع کردن مشکلات استفاده کرده و وظایف خود را نیز به نحو احسن انجام دهند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بوشهر ضمن تاکید بر پیگیری مطالبات روستاییان از دستگاه‌های اجرایی خواست برای حل این مشکلات از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

به گزارش فکرشهر، در ابتدای این نشست مسائل و مشکلات روستاهای بخش، از زبان مردم بیان شد.

نظرات بینندگان
حمید حاجیان
|
-
|
پنجشنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۴
با سلام  بسیا کار خوبی ای کاش فرماندار محترم دیدار هم با مردم چغادک برای حل مشکلات مرکز بخش می گذاشت
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر