يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: «عائظ القرنی» مفتی سرشناس وهابی در اظهارات جدید خود که سوژه رسانه‌ها شد، ادعا کرد که همچون انیشتین و نیوتن کشف جدید و بزرگی کرده است.\n\nبه گزارش فکرشهر، جهان‌نیوز به نقل از رهیاب، نوشت: وی در یکی از شبکه‌های اجتماعی و در صفحه شخصی خود فیلمی را منتشر کرد که در قسمت‌هایی از این فیلم می‌گوید: خداوند بر من منت نهاده و به کشف بزرگی همچون کشف‌های نیوتوون و انیشتین دست یافتم. دانشمندان جهان غرب به کشف‌های متعددی دست یافتند و من هم با منتی که خداوند بر من نهاده کشف جدیدی یافتم.
کد خبر: ۱۱۰۸۰
شنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۴:۱۹

فکرشهر: «عائظ القرنی» مفتی سرشناس وهابی در اظهارات جدید خود که سوژه رسانه‌ها شد، ادعا کرد که همچون انیشتین و نیوتن کشف جدید و بزرگی کرده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، جهان‌نیوز به نقل از رهیاب، نوشت: وی در یکی از شبکه‌های اجتماعی و در صفحه شخصی خود فیلمی را منتشر کرد که در قسمت‌هایی از این فیلم می‌گوید: خداوند بر من منت نهاده و به کشف بزرگی همچون کشف‌های نیوتوون و انیشتین دست یافتم. دانشمندان جهان غرب به کشف‌های متعددی دست یافتند و من هم با منتی که خداوند بر من نهاده کشف جدیدی یافتم.

\n\n

القرنی در ادامه این فیلم می‌گوید: من کشف بزرگی کردم که تفصیل آن را در فضای مجازی منتشر کردم و اسم آن را «فرمول زندگی زناشویی» گذاشتم، بدین معنا که اگر شما عین این فرمول را در زندگی زناشویی خود استفاده کنید، می‌توانید بهترین زندگی در جهان را داشته باشید.

\n\n

مفتی عربستانی در تشریح این فرمول و با توصیه به مردان اینگونه بیان می‌کند: زمانی که همسرتان تندی کرد و عصبانی شد، او را کتک نزنید و پرخاشگری نکنید، بلکه سر خود را خم کنید و در روبرویش بنشینید و بگویید از شما عذر می‌خواهم، شیطان مرا گول زد و قول می‌دهم دیگر تکرار نکنم.

\n\n

در واکنش به این فیلم، برخی از کاربران نظرات جالبی دادند. یکی از کاربران با تمسخر این کشف نوشته: شیخ، خسته نباشی منتظر کشفیات بعدی شما هستیم.

\n\n

همچنین کاربر دیگری در واکنش به این فیلم نوشت: این یک نظر عادی هست و کشف عجیبی نیست اما این کلام عادی از زبان یک عالم وهابی بسیار عجیب است، زیرا وهابی‌ها بدترین اهانت‌ها را به مقام زن دارند.

\n\n

کاربر دیگری نوشت: ظاهرا شیخ هنوز ازدواج نکرده و به فکر ازدواج است.

\n\n

عائظ القرتی قبلا هم نظرات جالبی داده بود؛ مثلا وی قتل بشار اسد را واجب‌تر از قتل اسرائیلی‌ها دانسته است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر