يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مراسم روز جهانی نجوم، امروز توسط انجمن نجوم آموزش و پرورش خارگ برگزار شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، رئیس آموزش و پرورش خارگ در این مراسم اظهار کرد: زیبایی های آسمان بی کران، قدرت بیکران خداوند بزرگ را همواره به یاد ما می آورد و در برابر این عظمت و بزرگی، خود را خواهیم دید و بدینوسیله، پی به کوچکی انسان در برابر قدرت خداوند می بریم و انسان‌هایی با این تفکر، همیشه در برابر خداوند متواضع خواهند بود.
کد خبر: ۱۱۱۰۳
يکشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷

فکرشهر: مراسم روز جهانی نجوم، امروز توسط انجمن نجوم آموزش و پرورش خارگ برگزار شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، رئیس آموزش و پرورش خارگ در این مراسم اظهار کرد: زیبایی های آسمان بی کران، قدرت بیکران خداوند بزرگ را همواره به یاد ما می آورد و در برابر این عظمت و بزرگی، خود را خواهیم دید و بدینوسیله، پی به کوچکی انسان در برابر قدرت خداوند می بریم و انسان‌هایی با این تفکر، همیشه در برابر خداوند متواضع خواهند بود.

\n\n

عباس امید تصریح کرد: خوشحالیم که با همکاری و همدلی بسیاری از مسئولین، به ویژه شهردار محترم، اعضای بزرگوار شورای اسلامی شهر خارگ و ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی خارگ، موفق به برگزاری و پیشبرد اهداف این انجمن شدیم و اگر لطف و مساعدت های دوستان نبود، امروز شاهد شکوفایی این دانش در جزیره خارگ نبودیم.

\n\n

وی بیان داشت: هدف ما، فراگیر کردن این دانش در میان تمامی دانش آموزان و علاقه مندان این عرصه است و خوشبختانه در سال های اخیر، همکاری خوبی با انجمن نجوم استان بوشهر صورت گرفته است و برگزاری دو دوره همایش نجوم در خارگ، گویای صادق این موضوع است و امیدواریم این رویه در سال های بعد نیز بیش از پیش ادامه یابد و شاهد ظهور استعدادهای ناب در این عرصه باشیم.

\n\n

لازم به ذکر است که این مراسم به مناسبت روز جهانی نجوم، در پارک ساحلی جزیره خارگ، و با حضور مسئولین این جزیره برگزار شد. در پایان این مراسم، از فعالان این عرصه تجلیل شد.

\n\n

منبع: خارگ خبر

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر