سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کارشناس هواشناسی:
فکرشهر: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از وقوع گردوخاک در استان گفت: دید افقی و کیفیت هوا در استان بوشهر کاهش می‌یابد...
کد خبر: ۱۱۱۲۰۷
يکشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۵:۴۰

فکرشهر: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از وقوع گردوخاک در استان گفت: دید افقی و کیفیت هوا در استان بوشهر کاهش می‌یابد.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد در ساعاتی از وقت امروز فردا با وزش بادهای شمالی، عمدتاً در مناطق مرکزی و جنوبی استان، دریا به نسبت مواج و متلاطم است.

وی اضافه کرد: طی این مدت در برخی از نقاط وقوع گرد و خاک و کاهش دید افقی و کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: پیش بینی می‌شود در روز سه شنبه با کاهش سرعت وزش این بادها، وضعیت جوی و دریایی استان آرام باشد.

مساعدی ادامه داد: برای ساعات آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، طی ساعاتی وزش باد و در برخی از نقاط گردوخاک خواهد بود.

وی بیان کرد: جهت وزش باد غالباً شمال غربی تا غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۶ گاهی ۱۶ تا ۴۸ کیلومتر در ساعت و در فراساحل جنوبی ۱۸ تا ۵۸ کیلومتر در ساعات خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: ارتفاع موج دریا ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی ۱۵۰ سانتیمتر و در سواحل جنوبی ۹۰ تا ۱۸۰ و در فراساحل گاهی تا ۲۱۰ سانتیمتر خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر