يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۱۲۷۵
دوشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۲:۴۹

فکرشهر:  توصیه های رئیس پلیس آگاهی استان به شهروندان در خصوص وقوع کلاهبرداري کارت به کارت
به گزارش فکرشهر از پايگاه خبري پليس، سرهنگ جوشن سهرابی اظهار داشت: شهروندان مي بايست در صورت دريافت هرگونه پيامک و برقراري تماس از سوي منابع يا افراد ناشناس، به هيچ وجه فريب ادعاي آنان را نخورده و به پاي دستگاه هاي خودپرداز مراجعه نکنند.
وي افزود: ممکن است برخي افراد متقلب و کلاهبردار با سوء استفاده از وضعيت موجود با شهروندان تماس گرفته و با بهانه هايي همچون برنده شدن در قرعه کشي اپراتورهاي تلفن همراه، سفر به عتبات عاليات ،مسابقات راديويي و...، درخواست واريز مبالغي به حساب آنان داشته باشند.
سرهنگ سهرابی با بيان اينکه براي دريافت هرگونه جايزه نيازي به مراجعه به دستگاه هاي خودپرداز نيست؛ گفت: افراد شياد پس از فريب سوژه هاي خود و کشاندن آنان به باجه عابر بانک، موجودي حساب مخاطب خود را از طريق هدايت تلفني مهندسي شده و انجام شگردهاي متقلبانه به حساب هاي غير انتقال و اقدام به کلاهبرداري مي کنند.  
رئیس پلیس آگاهی استان در پايان به هموطنان توصيه کرد مراقب درخواست تلفني يا حضوري افراد ناشناس براي انجام هرگونه عمليات بانکي، انتقال وجه، کارت به کارت و ارائه رمز اول و دوم کارت عابر بانک بوده و هرگونه موارد مشکوک را با مرکز فوريت هاي پليسي 110 درميان بگذارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر