سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فرمانده انتظامی گناوه:
کد خبر: ۱۱۱۳۲۱
سه‌شنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱

فکرشهر:  سرهنگ احمدی فرمانده انتظامی شهرستان گناوه با بیان اینکه حوادث امسال در این شهرستان هیچکدام جنبه امنیتی نداشته‌اند، گفت: نظم و امنیت شهرستان گناوه خط قرمز پلیس است.

به گزارش فکرشهر، سرهنگ حسین احمدی با اشاره به اینکه امنیت دارای دو بعد حقیقی و ذهنی یا روانی است اشاره کرد: از ابتدای سال جاری چند اتفاق ناگوار در شهرستان گناوه به وقوع پیوسته که هیچکدام جنبه امنیتی نداشته و اکثراً به دلیل اختلافات فردی، خانوادگی و یا حوادث ناخواسته بوده است اما برخی افراد با دامن زدن و تعمیم دادن این حوادث به کل امنیت شهرستان گناوه موجب بروز احساس ناامنی در بین آحاد مردم شریف و ولایتمدار این شهرستان شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه اضافه کرد: پلیس با اشراف اطلاعاتی مخلان نظم و امنیت اجتماعی را دستگیر و تحویل مقامات قضائی داده و یا رصد آنها را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه نظم و امنیت شهرستان گناوه خط قرمز پلیس است اضافه کرد: از مردم شریف شهرستان در خواست می‌شود تا در حفظ امنیت همیار پلیس بوده و از انتشار مطالبی که در فضای حقیقی و مجازی موجب تشویش اذهان عمومی و احساس نا امنی در بین مردم می‌شود خودداری کنند و حوادث، اتفاقات و رخدادهای مشکوک را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

احمدی ضمن اینکه از مردم خواست اخبار و اطلاعات شهرستان را از کانال‌های رسمی دنبال کنند بیان کرد: پلیس با کسانی که با انتشار اخبار کذب موجب بروز احساس ناامنی در بین ملت شریف می‌شوند برخورد قانونی خواهد کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر